شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

منطقه آزاد ماکو مستعد سرمایه گذاری در حوزه معدن است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این منطقه به دلیل در اختیار داشتن منابع غنی معدنی، مستعد سرمایه گذاری و اجراء طرح‌های مرتبط با معادن است.

منطقه آزاد ماکو مستعد سرمایه گذاری در حوزه معدن است

مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات بامدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و گفتگو کردند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار اظهار داشت: با توجه به توانائی های شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات بعنوان اولین شرکت پروژه محور پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار،  نسبت به سرمایه گذاری و گسترش همکاری با شرکت تجلی در این منطقه استقبال می کنیم.

محمدرضا عبدالرحیمی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو به دلیل در اختیار داشتن منابع غنی معدنی، مستعد سرمایه گذاری و اجراء طرح های مرتبط با معادن می باشد، در این راه خطیر وی در چهارچوب قوانین و بر اساس اختیارات خود با همدلی، همیاری، پاک دستی مدیران و کارشناسان سازمان منطقه آزاد ماکو در راه اعتلاء و رونق اقتصادی منطقه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه به مزایای سرمایه گذاری به خصوص در امر صادرات اشاره کرد و افزود: با ورود شرکت تجلی به منطقه و اجراء پروژه های معدنی به دلیل قرابت با کشور های همسایه و مهیا بودن امکانات گمرکی و درگاه های انتقال محصول بخصوص به کشور ترکیه علاوه بر تامین نیاز داخلی دسترسی به بازارهای صادراتی می تواند با کمترین هزینه تمام شده محقق گردد.

عبدالرحیمی ابزار امیدواری کرد: با سرمایه گذاری در این منطقه و داشتن سود مناسب، باعث رضایت مندی سهامداران و ذینفعان شرکت تجلی در پی خواهد داشت و از سوی دیگر حضور و فعالیت اقتصادی شرکت تجلی عامل رونق، اشتغالزائی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در مناطق کم برخوردار خواهد شد.

علی اکبری،مدری عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تمام اقدامات و همکاری های صورت گرفته توسط مدیران  سازمان منطقه آزاد ماکو به موانع و چالش‌های موجود در پروژه ها اشاره کرد و گفت: در صورت مرتفع شدن برخی مسائل، شرکت تجلی آمادگی اجراء پروژه در مناطق پر پتانسیل را دارد.

علی اکبری همچنین اظهار داشت: بمنظور شناسائی ریسک های مربوط با سرمایه گذاری،  شرکت تجلی طی انعقاد تفاهم نامه با شرکت های مشاور تراز اول این صنعت از خدمات آنها در زمینه، امکان سنجی، تست پایلوت، مکان یابی، فنی اقتصادی، راستی آزمائی دراکتشاف محدوده مورد نظر بهره می برد. امیدواریم پس از تکمیل و بررسی گزارشات بتوانیم سرمایه گذاری و اجراء پروژه در این منطقه را آغازکنیم.

در این بازدید مدیران بومی و مشاوران زبده صنعت وی را همراهی کردند. و به موارد  مهمی از جمله عوامل زیست محیطی، نحوه توزیع حامل‌های انرژی، چگونگی استفاده از منابع آبی، شرایط جغرافیائی، حمل جاده ای و مسائلی از این نوع پرداخته و تبادل اطلاعات نمودند.

شایان ذکر است، مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به اتفاق هیات همراه به بازدید میدانی از مناطق مختلف پرداخت و هدف این بازدید را بررسی وضعیت موجود و امکان سنجی منطقه دانست.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied