شمانیوز
شما نیوز

نقش پر رنگ رسانه ملی در درخشش دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، گفت: رسانه ملی در درخشش دستاوردهای پالایشگاه نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

نقش پر رنگ رسانه ملی در درخشش دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

علیرضا جعفرپور در این دیدار با بیان نقش کلیدی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در تولید بخش عمده‌ای از محصولات استراتژیک سبد سوخت کشور و بنزین ایران اسلامی، اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه کشور وظیفه خطیری در تأمین امنیت سبد سوخت کشورمان دارد و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری تبیین این دستاوردها از اهم امور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که در خط مقدم مقابله با تحریم‌های استکبار جهانی قرار دارد، نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

جعفرپور افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر وظیفه ذاتی خود مبنی بر تأمین فرآورده‌های سبد سوخت کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز از اهم امور خود قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت بیمارستانی مدرن و عظیم در بندرعباس، تأمین بخشی از آب و برق ساکنان بندرعباس و روستاهای اطراف پالایشگاه، برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای مرتبط با حوزه صنعت نفت و ... اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس نیز در این نشست با تاکید بر ارتباط صنعت با رسانه ملی خاطرنشان کرد: این توان و ظرفیت در صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس وجود دارد که بازوی تقویتی برای بیان دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و دیگر صنایع استان باشد.

مهران جلایی افزود: صدا و سیما در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات صنایع می‌تواند نقش تأثیرگذاری را ایفا کند و با تبیین این دستاوردها به تقویت آن‌ها بپردازد.

 

روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied