شمانیوز
شما نیوز

اقتصاد

اقتصاد ورزش گامی موثر در اعتلای تولید ملی و اشتغالزایی

اقتصاد ورزش گامی موثر و شتاب دهنده در اعتلای تولید ملی و افزایش اشتغالزایی است.

اقتصاد ورزش گامی موثر در اعتلای تولید ملی و اشتغالزایی

رامین عارفی کارآفرین نمونه و کارشناس عالی توسعه کسب و کار ورزشی در حاشیه  فینال دومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با اعلام مطلب فوق افزود : تولید یکی از م‍‍ؤلفه های تعیین کننده در توسعه اقتصادی است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و شعار سال ، برای توسعه پایدار اقتصادی باید این موضوع عملیاتی شود. ازسوی دیگر، حمایت از تولید ملی مهم ترین مؤلفه برای کارآفرینی و اشتغال زایی است. بنابراین در تمامی بخش های بزرگ و کوچک کشور ازجمله حوزه ورزش نیز باید نسبت به طرح ها و برنامه هایی که هموارکننده مسیر رونق اقتصادی، توسعه تولید و کسب وکار خواهند بود، توجه مضاعفی شود.

رامین عارفی ریاست گراد پرو ادامه داد : کشور‌های توسعه یافته همواره بر اهمیت ورزش در زمینه‌های اقتصادی توجه ‌کرده و آن ‌را به عنوان عاملی اقتصادی و سودآور مورد توجه قرار داده‌اند و اقتصاد ورزش به ویژه در حوزه پوشاک و مد و لباس ، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اقتصادی بشمار می‌رود. در واقع، ورزش می‌تواند موتور حرکتی برای کارآفرینی و رونق اقتصادی قلمداد شود.

فیتنس یکی از پرطرفدارترین رشته‌های بدنسازی است که بر تناسب اندام، افزایش توان بدنی، فرم‌دهی و تفکیک عضلات بدن تمرکز دارد. در فیتنس با این‌که عضله‌ سازی انجام می‌شود، اما تمرکز بر کار با وزنه‌های سنگین و عضله ‌سازی نیست. هدف این رشته ورزشی تناسب اندام و درصد چربی کم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied