شمانیوز
شما نیوز

اصفهان شهر شهیدان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه بازدیدهای میدانی خود به همراه هیئت‌ همراه با سفر به استان اصفهان از نزدیک با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت‌ وگو کرد.

اصفهان شهر شهیدان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

مدیرعامل شرکت به همراه تنی چند از معاونان و مدیران در نشست‌های هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان از نزدیک در جریان وضعیت و عملکرد شرکت در این استان قرار گرفتند. این هیئت دغدغه‌ها و راهکارهای شبکه فروش و کارشناسان را شنیدند و در محیطی صمیمی به پاسخگویی، بحث و تبادل نظر پرداختند.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه مدیران، کارشناسان و نمایندگان باید همسو با اهداف کلان و برنامه‌های تعیین شده و نیز بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان برای جذب بازارهای جدید و سودآور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران سرپرستی و نمایندگان با افزایش کار تیمی و با در نظر گرفتن حدود و اختیارات تفویض شده، قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای جلب رضایت بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان کوشا باشند.

‌گفتنی است در این سفر که معاونان برنامه‌ریزی و نواوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و امور نمایندگان مدیرعامل شرکت را همراهی کردند، مدیر جدید استان اصفهان معارفه شد.

 

روابط عمومی بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied