شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل مالیبل سایپا مطرح کرد:

افزایش 4.5 درصدی تولید محصولات آلومینیومی مالیبل سایپا

مدیرعامل مالیبل سایپا گفت: شرکت مالیبل سایپا با بهبود فرآیند تولید و کاهش توقفات در چهار ماهه نخست سال جاری موفق شد در تولید قطعات آلومینیومی خودروهای تیبا، پراید و نیسان افزایش تولید 4.5 ثبت کند.

افزایش 4.5 درصدی تولید محصولات آلومینیومی مالیبل سایپا

شهرام مسلم پور با بیان مطلب فوق افزود: متخصصین و کارشناسان این شرکت جهت برطرف کردن توقفات تولید ناشی از قطعی برق، فشار تحریم‌ها و تهیه مواد اولیه در سالن‌های تولید با تدابیر و برنامه‌ریزی موفق شدند برنامه های تولیدی را اجرا کنند.

او ادامه داد: افزایش تولید قطعات آلومینیومی شامل تمامی تولیدات آلومینیومی این شرکت از جمله سرسیلندر خودروهای تیبا، پراید و نیسان بوده است.

مسلم پور تاکید کرد: در فرآیند ریخته گری نگهداری از راهگاه های ذوب آلومینیوم و تولید قطعات آلومینیومی حائز اهمیت است که در تولید ضایعات و کیفیت محصول نقش مهمی دارد.

او بهبود فرآیند تولید در سالن آلومینیوم‌ریزی را نیز یکی از چالش‌های رسیدن به اهداف تولیدات قطعات آلومینیومی و تامین قطعات گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد و افزود: در افزایش تولید قطعات مذکور، کاهش ضایعات و دوره زمانی تولید نیز مورد توجه بوده است.

مدیرعامل مالیبل سایپا افزایش تولید قطعات آلومینیومی را مدیون تلاش همکاران و متخصصین سالن آلومینیوم ریزی و سایر بخش های تولیدی و ستادی دانست و گفت: تحقق افزایش تولید قطعات آلومینیومی حاصل دقت متخصصین، تلاش اپراتورها و دیگر کارکنان در این سالن است که سبب شد تا مجموعه ای از بهبود فرآیندها و دستیابی به تولید با کیفیت مطلوب و افزایش تولید در این شرکت رقم بخورد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied