شمانیوز
شما نیوز

تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در شرکت فولاد آلیاژی ایران

از رتبه های برتر کنکور سراسری فرزندان خانواده بزرگ شرکت فولاد آلیاژی ایران تجلیل شد.

تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در شرکت فولاد آلیاژی ایران

طی مراسمی در تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری، از رتبه‌های برتر کنکور سراسری فرزندان خانواده بزرگ شرکت با حضور مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رییس روابط عمومی و کارکنان این شرکت در سالن ‌اجتماعات مهمانسرای ‌شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

در این جلسه مهندس علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن تبریک موفقیت دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان امروز با افتخارآفرینی و اندیشه متعالی سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور هستند تا در آینده ایران اسلامی نقش داشته باشند و توان خود را در عرصه جهانی نشان دهند.

چایچی ابراز داشت: تجلیل از دانشجویانی که همواره به دنبال کسب افتخارند برای شرکت فولادآلیاژی ایران ارزشمند و ماندگار است. امیدواریم همه دلسوزان با نگاهی عمیق آینده‌سازان جامعه اسلامی را قدر بدانند و برای پیشرفت آنان مشارکتی سازنده داشته باشند.

وی گفت: بزرگ‌ترین موهبتی که خدا به شما دانشمندان و آینده سازان داده موهبت پدر و مادر دلسوز است که در کنار شما باشند و به کسب موفقیت شما کمک کنند.

مهم‌ترین وظیفه شما درس خواندن است تا بدینوسیله بتوانید قدردان زحمات والدین خود باشید.

وی با بیان آن که هیچ موفقیتی اتفاقی به دست نیامده است، اظهار داشت: شما این موفقیت را با تلاش مضاعف به دست آورده‌اید که این امر بسیار مهم است. از خودگذشتگی شما در این مسیر بسیار تاثیرگذار بود که با تلاش و کوشش خود توانستید اراده خود را معطوف به هدف خود کنید.

چایچی، یادآور شد: مراحل مختلف زندگی بسیار متفاوت است و این راهی که شما در آن قرار گرفتید، ابتدای مسیر طولانی زندگی است که باید با دقت پیموده شود.

وی با اشاره به مراحل مختلف در زندگی توصیه کرد که از خجول بودن برای رسیدن به اهداف خود برحذر باشید بلکه در راه علم و دانش باید بسیار فعال و کوشا باشید تا با نگاه بالا بتوانید از حق و حقوق خود در این مسیر دفاع کنید.

مدیرعامل فولاد آلیاژی همچنین از برگزیدگان کنکور درخواست کرد که همواره به یاد شرکت فولاد آلیاژی و نیز زحماتی که پدران و مادران آن‌ها در این شرکت کشیده‌اند باشند.

 

روابط ‌عمومی ‌شرکت فولاد آلیاژی ‌ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied