شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز پزشک

دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، پیامی به این شرح صادر کرد

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز پزشک

متن پیام بدین شرح است:

 

روز پزشک، پاسداشت مردان و زنانی است که خدومانه در مسیر ارتقای سطح سلامت جان می کوشند و در این راه، حتی از بذل جان خود نیز دریغ ندارند.

ویروس کرونا با آن شیوع وخیمش در سطح جهان، اهمیت تلاش های سفید پوشانی را به ما نمایاند که شاید پیش از این شغل و پیشه شان اینگونه در چشم ما حساس نیامده بود.

جامعه پزشکی و کادر سلامت در آن هجومی که در دل ها ترس و اندوه و گاه سوگ عزیزی را نشانده بود، با از جان گذشتگی و تلاش مستمر و بی وقفه، از مرزهای سلامت کشور دفاع کردند و در حالی که خود به سختی فرسوده می شدند، اما ایستادند تا مردم کشورشان تن رنجور و از پای افتاده نشوند.

قدر و قیمت تلاش های بی وقفه کادر پزشکی و سلامت را نمی توان به زبان بیان کرد، جز آنکه امروز هر یک از ما که در سلامتیم، هر نفس مان سپاس و شکری است به پیشگاه خداوند باری تعالی و تقدیری است از پزشکان خدومی که برای سلامت مان از بُن جان کوشیدند.

بیمارستان بانک ملی ایران نیز شاهد ایثار و تلاش بی وقفه پزشکان و کادر سلامتش است که با همه توان برای حفظ سلامت کارکنان بانک و خانواده های گرامیشان می کوشند تا خدای نکرده در روند ارائه خدمت به مردم وقفه ای ایجاد نشود.

اینان سرافرازان و مدافعان سلامت، از نسل و تبار بوعلی سینا هستند که توانستند در شرایط تحریم، علاوه بر حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، پزشکی کشور را به رتبه ای برسانند که امروز بی اغراق ایران توانسته است نه تنها از بالاترین سطح پزشکی منطقه برخوردار باشد که از ممتازترین های جهان در این عرصه باشد.

وجود پزشکان زبده و با اخلاق، تداعی کننده تکرار نسل پر افتخار بوعلی سینا در عصر حاضر است.

امید که این بالندگی و افتخار، مستدام ماند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied