شمانیوز
شما نیوز

با حضور وزیر صمت و سفیر ایران در روسیه؛

برگزاری جلسه هم اندیشی فعالان صنعت خودرو با وزیر صمت در سفارت ایران در روسیه

با حضور وزیر صمت و سفیر ایران در روسیه در محل سفارت ایران در مسکو، نشستی با فعالان خودروساز و قطعه ساز و هییت تجاری ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی فعالان صنعت خودرو با وزیر صمت در سفارت ایران در روسیه

در این مراسم کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه از استقبال شرکت های روسی در همکاری با شرکت های فعال در حوزه قطعه و خودرو خبر داد و بر پیگیری تفاهمنامه ها و مراودات تجاری تاکید کرد.

در ادامه مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی هم به حمایت مجلس و کمیسیون صنایع مجلس از تولیدکنندگان و صادرات و تسهیل در کسب و کارها اشاره کرد و از سرکوب قیمت ها انتقاد کرد و گفت: قیمت گذاری دستوری در زنجیره تامین و ایجاد گلوگاه ها، اثرات منفی دارد و باید نحوه قیمت گذاری را تصحیح کنیم تا بتوانیم با ایجاد سرمایه گذاری مناسب، باعث رفع گلوگاه های تولید شویم.

محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا هم در این نشست گفت: مذاکرات و تفاهمنامه های بسیار خوبی با قطعه سازها و خودروسازان روسی انجام شده و روابط تجاری خوبی در این حوزه با روسیه در پیش خواهیم داشت. همچنین ازبر بانک روسیه در طرح های مشارکتی با خودروسازان و قطعه سازان روسی حضور خواهد داشت.

گفتنی است در این نشست صمیمی تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی مشکلات و طرح های خود را با وزیر صمت، سفیر ایران در روسیه و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ایران در میان گذاشتند.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied