شمانیوز
شما نیوز

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران:

بانک ملی ایران در رویکرد بازاریابی نیازمند تغییر مدل است

ابوالفضل نجار زاده قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در دومین سفر خود به استان بوشهر ضمن دیدار با کارکنان صف و ستاد ، بر تغییر رویکرد بازاریابی تاکید کرد.

بانک ملی ایران در رویکرد بازاریابی نیازمند تغییر مدل است

نجار زاده در جلسه ای که با حضور محمد نجف زاده معاون امورشعب و بازار یابی منطقه دو کشور، نصرت اله شهبازی معاون پشتیبانی ، فرهاد معقول معاون منابع انسانی ، داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب ، روسای حوزه ، شعب و دیگر مسئولان انجام شد؛ گفت: بانک ملی ایران در راستای ارتقاء شاخص های بانک نیازمند تغییر در رویکرد بازاریابی است.

وی در ادامه سخنان خود افزود : اعتماد به برند بانک ملی ایران در جامعه بسیار بالا است و همین اعتماد سبب شده تا شرکت ها، سازمان ها و مردم بانک ملی ایران را برای همکاری انتخاب کنند.

وی در ارتباط با مسئله معیشت کارکنان اظهار داشت: بدون تردید موفقیت سازمان در گرو نبود دغدغه معیشتی کارکنان است که نسبت به رفع این معضل اهتمام جدی وجود دارد که با پیگیری‌های مجدانه مدیریت عامل بانک ، اقدامات خوبی در حال انجام است تا وضعیت معیشت کارکنان ارتقاء پیدا کند.

در ادامه این جلسه فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ‌ملی ایران ، بانکداران را مهمترین سرمایه سازمان دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان عالی بانک خود را متعهد و‌ مقید به حفظ و تقویت اصلی ترین سرمایه بانک، یعنی منابع انسانی می دانند.

محمد نجف زاده در ادامه نشست با روسای حوزه ها ، شعب و کارشناسان واحدهای ستادی استان بوشهر گفت: بانک محور بودن اقتصاد کشور انتظارات را بالا برده است؛ بوشهر هفدهمین استان پهناور کشور و سومین اقتصاد کشور بعد از تهران و خوزستان است بنابراین با اشاره به سهم قابل توجه این استان از ذخایر زیرزمینی و صادرات بیش از ۹۰ درصدی نفت کشور ، سطح انتظارات از استان بوشهر نیز به مراتب بالاتر از وضعیت کنونی است که باید در شاخص های مختلف این رشد به خوبی محقق شود.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ضمن اشاره به بهبود تراز نقدینگی حال حاضر بانک ،نسبت به تدوین استراتژی جامع از طریق جذب منابع، افزایش درآمدهای غیرمشاع، کاهش هزینه های عملیاتی با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین مدیریت مصارف تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت عملکرد و جایگاه بانکداران در تحقق اهداف عملیاتی بانک گفت: همه تلاش ها و‌ تصمیمات بانک به نحوه تلاش و عملکرد همکاران بانکدار ختم می شود.

نجف زاده تصریح کرد: همکاران بانکدار که مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند برای بهبود تراز نقدینگی باید تلاش خود را بیش از پیش به کار گیرند.

در ادامه این جلسه داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب استان بوشهر نیز موفقیت کسب شده بانک ملی ایران در استان بوشهر را حاصل اتحاد ، همدلی و تلاش مضاعف تمامی کارکنان، بویژه نقش پررنگ بانکداران دانست و گفت: با توجه به کسر کادر شدید استان ، همه همکاران با سخت کوشی و مجاهدت در سرویس دهی و دستیابی به اهداف ترسیمی لحظه ای درنگ نمی کنند.

وی افزود: برای تمام شعب برنامه های عملیاتی تعریف شده و همکاران در تجهیز منابع و بازاریابی نقش موثری دارند که همه این عوامل در موفقیت های کسب شده تاثیرگذار بوده است.

در ادامه این سفر مدیران عالی بانک از شعب میدان امام خمینی بوشهر، خیابان شهید مطهری بوشهر، خیابان طالقانی برازجان، آبپخش و بندر گناوه بازدید و با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند و در جریان امور جاری و عملکرد آنان قرار گرفتند.

گفتنی است دکتر نجف زاده در دومین روز از هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای بوشهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در مراسم افتتاح نیروگاه گازی که با مشارکت بانک ملی ایران در شهرک صنعتی شماره ۲ احداث شده است، حضور یافت.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied