شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون/

بیمه تعاون در مسیر تعالی

بیمه تعاون، همواره موفق شده تا در کسب عناوین درخشان در صنعت متمایز عمل کرده و جامعه خبرگانی خود را در شرکت تقویت کند. این مطلب بناست به این جامعه بپردازد.

بیمه تعاون در مسیر تعالی

این شرکت همواره در تلاش بوده تا بتواند دامنه خدمت گزاران خبره خود را افزایش داده و گامی در راستای توسعه متخصصین توانمند در صنعت بردارد.

بر این اساس در این مطلب بنا داریم تا به معرفی این خبرگان بپردازیم.

افتخارات مدیرعامل

یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، به عنوان فردی تحصیل کرده و متخصص در صنعت بیمه شناخته شده و همواره در تلاش است تا خدمات نوینی را برای شرکت تحت مدیریت خود و نیز صنعت بیمه فراهم کند.

او نیز به دلیل تخصص ها و شایستگی های خود به جایگاه هایی حقیقی یا حقوقی دست پیدا کرده که در نهایت جزو افتخارات برای شرکت بیمه تعاون تلقی می شود.

مظلومی در آبان 1397 با کسب بیشترین آراء به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیسیون بانک و بیمه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق انتخاب شد.

او همچنین با توجه به سوابق علمی و آموزشی خود، با حکم رئیس کل بیمه مرکزی در دی ماه 1398 به عضویت شورای سیاست گذاری امور آموزش در صنعت بیمه و در تیر 1400 به عضویت شورای سیاستگذاری همایش بیمه و توسعه درآمد.

مدیرعامل بیمه تعاون در مرداد 1400 نیز با رأی مدیران عامل شرکت های بیمه به عنوان نماینده موسسات بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران در شورای عالی بیمه انتخاب شد.

مظلومی در دی ماه 1400 نیز با حکم رئیس پژوهشکده بیمه به عضویت شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه درآمد.

مدیران خبره

در گام بعدی، باید به دستاوردهای حاصل شده از سوی مدیران ستادی و فنی شرکت بیمه تعاون اشاره داشت؛ آن ها نیز با توانمندی علمی و اجرایی خود توانستند تا به جایگاه هایی دست پیدا کنند که در ادامه به آن اشاره می شود.

آبان 1399، زمانی بود که قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی ایران، در حکمی مریم سلماسی، مدیر ریسک بیمه تعاون را به عنوان عضو و دبیر کمیته برنامه‌ریزی آموزش صنعت بیمه منصوب کرد.

سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون نیز در تیرماه 1400 با حکم دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان عضو شورای سیاستگذاری پنل های سندیکای بیمه گران ایران در همایش بیمه و توسعه معرفی شد.

او همچنین در فروردین 1401 نیز با حکم رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی به عضویت این شورا درآمد.

عسل اشتری، سرپرست بیمه های مسئولیت شرکت بیمه تعاون هم در خرداد 1401 موفق شد با رأی مدیران شرکت های صنعت بیمه به عنوان دبیردوم کارگروه مسئولیت سندیکای بیمه گران انتخاب شود.

سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما بیمه تعاون، دیگر مدیری بود که در تیرماه 1401 موفق شد با رأی مدیران صنعت بیمه، به عنوان دبیر کارگروه باربری سندیکای بیمه گران انتخاب شود.

مدیران شعبه توانمند

گام سوم هدف این نوشتار، مدیران شعب شرکت بیمه تعاون را در بر می گیرد. آن ها نیز با تلاش های علمی و عملی خود موفق به دستاوردهای قابل توجهی شده اندکه به رشد نظام هویت شرکت نیز کمک کرده است.

فرهاد رهاوی عزآبادی، مدیر شعبه یزد شرکت بیمه تعاون با حکم رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان یزد به عنوان «دبیر کارگروه مناقصات شورای هماهنگی بیمه های استان یزد» منصوب شد.

کیانوش بیات نژاد، مدیر شعبه همدان شرکت بیمه تعاون، دیگر مدیر توانمندی بود که با حکم رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان همدان، به عنوان نماینده شورای هماهنگی شرکت های بیمه در هیأت های حل اختلاف مالیاتی و صیانت از حق شرکت ها و نمایندگان صنعت بیمه استان همدان انتخاب شد.

حسین زاهدی، مدیر شعبه مازندران بیمه تعاون نیز با تکیه بر توانمندی های علمی و اجرایی خود، با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به عنوان «عضو کارگروه علمی - اجرایی راهبری برگزاری جشنواره تعاونی های برتر» معرفی شد.

نمایندگان خبره

نمایندگان بیمه تعاون، از زمره متخصصین حوزه های تخصصی خود بوده و توانستند در خلال دستیابی به افتخارات ارزشمند خود، شرکت بیمه تعاون را نیز از تجارب و اندیشه هایشان بهره مند سازند.

در تیر ماه 1394 بود که مهدی حرمتی، نماینده شرکت بیمه تعاون موفق به اخذ دکترای افتخاری مدیریت کسب و کار دانشگاه Golden State روسیه به دلیل احراز صلاحیت در قالب الزامات 6گانه مبنی بر موفقیت چشمگیر در حوزه کسب و کار و مسئولیت های اجتماعی در جهت کارآفرینی پایدار شد.

«حسین مهدی نژاد» دیگر نماینده شرکت بیمه تعاون بود که به عنوان عضو کمیسیون نظارت بر تشکل های صنفی در وزارت صمت فعالیت کرد و در اسفند 1400، مورد تقدیر رئیس این کمیسیون نیز قرار گرفت.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied