شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون/

شعب بیمه تعاون، پیشرو، پویا و در مسیر پیشرفت

در این گزارش بنا داریم به برخی از عملکرد شعب بیمه تعاون در ماه مردادماه بپردازیم. عملکردهایی که از دیدار با نماینده مجلس تا صعود به قله ها را شامل می شود.

شعب بیمه تعاون، پیشرو، پویا و در مسیر پیشرفت

شعب این شرکت همواره در مسیر توسعه و تعالی و رشد فرهنگسازانه اقدام کرده اند؛ با این حال در این گزارش بنا داریم به برخی از اقدامات شعب این شرکت در ماه مرداد بپردازیم:

شعبه البرز:

این شعبه ابتدا در کار گروه هم اندیشی خود نسبت به برگزاری کلاس آموزشی توسط عسل اشتری، معاون مدیر بیمه های مهندسی و مسئولیت اقدام کرده و این مسیر را با برگزاری دوره آموزشی باربری توسط سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت ادامه داده است.

شعبه آذربایجان غربی:

این شعبه نیز در دیدارهای اثربخش خود فعال بوده و رضا حریری، مدیر شعبه آذربایجان غربی در این ماه با سید سلمان ذاکر، نماینده مجلس شورای اسلامی شهر ارومیه و نیز مهندس رحمانی، مدیر کل نوسازی مدارس با هدف معرفی خدمات بیمه ای شرکت بیمه تعاون و ارائه توضیحات لازم دیدار داشته است.

شعبه فارس:

شعبه فارس نیز به مدیریت ابراهیم خلیلی مقدم، جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل شبکه فروش را با حضور پرسنل خود برگزار کرده و در این راستا به مباحثی نظیر «تشکیل کارگروه بررسی مشکلات نمایندگان؛ تشکیل کارگروه عملکرد شعبه؛ ارائه آمار شعبه و نمایندگان و ترکیب پرتفو و دسته بندی بیمه گذاران؛ تقدیر از نمایندگان برتر پنج ماهه اخیر؛ برنامه ریزی برگزاری کلاسهای آموزشی و انگیزشی؛ برگزاری کلاس شخصیت شناسی ریسک با تدریس سرکارخانم همتی؛ برنامه های آتی تقدیر از نمایندگان؛ بازارهای هدف، تیم سازی و... ؛ تقسیم بندی نمایندگان از لحاظ پرتفو و نقاط قوت و مزیت رقابتی بیمه نامه های بیمه تعاون» پرداخته است.

آذربایجان شرقی:

پیشتر همکاران شعب بیمه تعاون به فتح قله های شاهوار (خرداد 1400)؛ دماوند و سبلان (مرداد 1400) اقدام کرده بودند؛ ولی اینبار نماینده ای از آذربایجان شرقی اقدام به فتح قله سبلان کرد. حسین امان زاده، نماینده استان آذربایجان شرقی در مرداد 1401، اقدام به فتح دومین قله مرتفع کشور با ارتفاع 4814 متر کرد.

کرمان:

شعبه کرمان به مدیریت مازیار شریفی فر نیز برای هم افزایی و ارتقاء دانش نمایندگان با آنها جلساتی برگزار کرد و به چالش ها و فرصت های وضع موجود نیز پرداخت.

شعبه اهواز:

شعبه اهواز بیمه تعاون به مدیریت حسین بارافکن، در ماه مرداد با ورزشی ها همراه شد و «کرار جاسم» بازیکن فوتبال عراقی که در تیم های ایرانی «تراکتور، استقلال تهران، شاهین بوشهر، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان» بازی کرده است را تحت پوشش بیمه های زندگی شرکت قرار داد.

کرار جاسم نیز اعلام کرد که خرید بیمه های زندگی بیمه تعاون را به بسیاری از دوستان خود توصیه کرده است.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
  • بیمه تعاون
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied