شمانیوز
شما نیوز

ره آورد ملی/

افتتاح نیروگاه گازی تولید برق آرچین استان بوشهر، با مشارکت بانک ملی ایران

با مشارکت بانک ملی ایران نیروگاه گازی تولید برق آرچین در استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح نیروگاه گازی تولید برق آرچین استان بوشهر، با مشارکت بانک ملی ایران

این بانک همواره حامی تولید داخلی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بوده است که در همین راستا با حمایت از سرمایه‌گذاران وزارت نیرو در استان بوشهر در جهت کمک به رشد اقتصادی کشور گام برداشته است.

نیروگاه گازی تولید برق شهرک صنعتی ۲ با ظرفیت ۲.۴ مگاوات و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است و قادر خواهد بود در افزایش پایداری شبکه برق شهرک صنعتی نقش قابل توجهی ایفا کند.

گفتنی است محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در مراسم افتتاح این نیروگاه که با حضور داریوش زراعتگر رییس اداره امور شعب استان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان، فرماندار شهرستان بوشهر و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و به امادگی بیش از پیش بانک ملی ایران در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت : در استان بوشهر ظرفیت های بالایی وجود دارد که حمایت و توجه به صنایع و تولیدات در این استان می تواند موجبات رشد و رونق اقتصادی را در کشور فراهم کند.

در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از حمایت بانک ملی ایران در بهره‌ برداری از این طرح تقدیر کرد.

در پایان مدیر عامل شرکت تعاونی رعدگستر پژواک جنوب و سرمایه‌گذار این نیروگاه نیز با اشاره به حمایت بانک ملی ایران از این طرح و شرکت توزیع برق استان ، این طرح را زمینه ساز تولید و اشتغالزایی بالا در این شهرستان عنوان کرد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied