شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت هفته دولت؛

میز خدمت بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مدیرعامل میزبان مردم قم شد

دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر یک روزه به استان قم، پای حرف دل مردم نشست.

میز خدمت بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مدیرعامل میزبان مردم قم شد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سفر یک روزه به استان قم، با کارکنان و مشتریان شعبه بلوار امین استان صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر «سید سعید شمسی نژاد» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روزکارمند بیان داشت: کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران با همه توان و ظرفیت خود در خدمت مردم هستند و می‌خواهند طلایه‌دار خدمت به مردم در شبکه بانکی کشور باشند.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران اصلی‌ترین نهاد متولی قرض الحسنه در کشور، همواره به عنوان بازوی اجرایی در کنار مجموعه دولت بوده است گفت: وظیفه اصلی و حیاتی بانک خدمت به مردم بوده و برای همین مهمترین دغدغه ما تحقق مسئولیت های اجتماعی متنوعی است که بر عهده داریم.

وی افزود: به طور مثال توانسته ایم همگام با دولت سیزدهم بیش از ۵۴ هزار و ۶۰۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج ۱۲۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی پرداخت کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه در هفته دولت برای ایجاد ارتباط رو در رو و صمیمی با مردم در شعب منتخب استان ها «میز خدمت» را راه اندازی کرده ایم گفت: مدیران و کارکنان بانک وظیفه دارند با میزبانی از مردم به درخواست ها و پیشنهادهای آنها گوش دهند و در حد توان، نیازشان را پیگیری و برطرف کنند.

 

روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied