شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

هدست گیمینگ

صدا، یکی از مهمترین ویژگی‌های یک بازی خوب است که شاید کمتر به آن توجه می‌شود.

هدست گیمینگ

اما در تجربه‌ی گیمر‌های حرفه‌ای، صدا جزو مهم ‌ترین گزینه‌های موجود در چک لیست است. از شنیدن صدای قدم زدن دشمن گرفته تا اخت گرفتن با محیط همه و همه تنها با شنیدن اتفاق می‌افتد و چیزی که تجربه شنیدن را منحصر به فرد می‌کند هدست های گیمینگ هستند که هر کدام، اعم از گرانترین و ارزانترین، تلاش میکنند تا تجربه خاصی را به گیمرها منتقل کنند.

 

شاید چیزی که باعث می‌شود گیمرها کمتر به نوع هدست خود توجه کنند قیمت‌های آن باشد. این موضوع به دلیل این است که اکثرا تصور می‌شود هدست‌های گیمینگ بسیار گران‌قیمت و دور از دسترس است. شاید در سال‌های اخیر این موضوع قوت گرفته باشد اما در با این حال با قیمت مناسب می‌توان هدست‌هایی با کیفیت قابل قبول و حتی حرفه‌ای پیدا کرد که بتوانند تجربه‌ی شما را در گیمینگ متمایز کند. در بسیاری از موارد شاید شنیدن صدا با کیفیت بالا برای ما اهمیت نداشته باشد، اما حتی اگر یک بار تجربه‌ی خود را به هدست‌های گیمینگ معطوف کنید متوجه می‌شوید که تا چه حد میتواند تجربه‌ی شما را در بازی کردن عوض کند.

با وارد شدن به نسل جدید کنسول‌ها و آمدن تکنولوژی‌های متفاوت برای صدا شاید داشتن یک هدست گیمینگ خوب از داشتن یک تلویزیون خوب نیز مهم‌تر باشد. تکنولوژی‌هایی مانند دالبی دیجیتال یا ری‌تریسینگ که در صدا نیز تاثیر بخصوصی دارد در حال عوض کردن تجربه‌ی گیمرها از صدا هستند. علاوه بر این کنسول پلیستیشن ۵ سیستم منحصر به فرد خود را برای پخش صدا دارد که با ورود به نسل نهم معرفی شد. Xbox Series X نیز از صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کند که به گفته‌ی مایکروسافت تجربه‌ی بسیار متفاوت و قابل باور‌تری هنگام انجام بازی‌ها در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

57da2d47-5260-41d8-939e-e72decb003d0

با این همه احتمالا انتخاب یک هدست گیمینگ مناسب که تمامی این امکانات را ساپورت کند مشکل باشد، زیرا تنوع در هدست‌های گیمینگ بسیار بالاست و در قیمت‌‌های مختلف متفاوت است. ما در نخل مارکت تلاش کردیم تا شما را برای رسیدن به هدست مورد نظر خود راهنمایی کنیم. گم شدن در دنیای هدست‌ها با کیفیت‌های مختلف می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را بگیرد. به طور کلی می‌توان گفت با خرید هدست گیمینگ مناسب می‌توانید تجربه گیمینگ خود را چندین برابر بهتر کنید و یا اگر دنبال این هستید که دوست گیمر خود را خوشحال کنید حتما می‌توانید با خریدن یک هدست گیمنگ بهترین کادوی ممکن را به او هدیه دهید.

گفتنی است که بازی‌های نسل جدید نیز از قابلیت جدید این کنسول ها برای صدا استفاده می‌کنند و چه بسا در زمان‌ آینده نه چندان دور از این قابلیت‌ها در گیمپلی بازی نیز استفاده شود. در این صورت حتما به یک هدست گیمینگ خوب نیاز خواهید داشت تا بتوانید تجربه‌ی خود را از آن بازی کامل کنید. البته که هدست گیمینگ همیشه به معنی خرج کردن پول بسیار زیاد نیست و می‌توانید با انتخاب یک هدست با قیمت مناسب نیز به اهداف خود برسید.

قیمت هدست گیمینگ مناسب با بودجه‌ی شما بستگی به انتظارات شما از محصول مورد نظر دارد. تیم نخل مارکت آماده است تا شما را برای خریدن هدست گیمینگ مختلف چه در قیمت‌های مناسب و چه هدست های گران و حرفه‌ای همراهی کند. اگرچه هدست‌های گران‌قیمت احتمالا با کیفیت‌تر هستند اما همیشه استثنا نیز وجود دارد و میتوانید با پرداختن پول کمتر هدست‌های گیمینگ با  همان امکانات پیدا کنید. چه دنبال هدست‌های حرفه‌ای گران قیمت باشید و چه دنبال نمونه‌های ارزان‌تر بگردید می‌توانید با جست و جو در نخل مارکت تعداد بسیار زیادی هدست گیمینگ مناسب با بودجه، سلیقه و هدف خود پیدا کنید و تجربه‌ی خود را از گیمینگ کامل کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied