شمانیوز
شما نیوز

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

بیش از 4300 مورد بازرسی اصناف در منطقه آزاد انجام شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از 4 هزار 380 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، بنگاه‌های اقتصادی، مراکز تجاری و خدماتی در قشم انجام شده است.

بیش از 4300 مورد بازرسی اصناف در منطقه آزاد انجام شد

هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این مدت 459 مورد اخطاریه و 500 مورد تذکر شفاهی برای اصناف فعال صادر گردیده است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه نخست امسال جاری 64 مورد شکایت کتبی از صنوف مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

امیری تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان مردادماه 14 مورد درخواست پلمب واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته و بیش از 13 مورد از پرونده تخلفات اصناف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال گردیده است.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ در این مدت تعداد 66 مورد اقلام مختلف غیرمجاز به وزن بیش از 2 هزار و 381 کیلوگرم مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته معدوم سازی شده است.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied