شمانیوز
شما نیوز

با برپایی بازارچه بومی-محلی بانوان جزیره صورت گرفت؛

تهیه بانک اطلاعاتی بانوان توانمند قشم

نماینده امور بانوان منطقه آزاد قشم از تهیه بانک اطلاعاتی کاملی از بانوان فعال جزیره درنتیجه برپایی بازارچه بومی-محلی خبر داد.

تهیه بانک اطلاعاتی بانوان توانمند قشم

مریم گائینی پور با اعلام این خبر گفت: این بازارچه با 50 غرفه فرصتی برای ارتقا خودباوری بانوان در حوزه توانمندی اقتصادی و درآمدزایی برای خانوار بود.

وی ضمن تشکر از بازدید حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان و حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از این بازارچه، افزود: حضور مسوولان و توجه به حوزه فرهنگی- اقتصادی خانواده‌ها با محوریت بانوان، انگیزه‌ای مضاعف برای افزایش تمایل حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

گائینی پور همچنین از ارائه مشاوره به بانوان بازدیدکننده و غرفه دار در این بازارچه خبر داد و یادآور شد: ارزیابی مشکلات بانوان و خانواده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و درزمینه سبک زندگی اسلامی به احصا راهکارهای خوبی از سوی مشاور انجامید.

قشم

نماینده امور بانوان منطقه آزاد قشم با اشاره به درخواست‌های بانوان مبنی بر دایر کردن بازارچه‌های دائمی گفت: برای دستیابی به این هدف در ابتدا لازم است جهت توانمندسازی و هم‌افزایی حضور بانوان در این فضاها، کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف تشکیل شود و مسوولان امر نیز از این مقوله حمایت کنند.

 گفتنی است، بازارچه بومی-محلی منطقه آزاد قشم به همت بانوان این جزیره باهدف کمک به توانمندسازی بانوان به مدت سه روز برای عرضه محصولات عفاف و حجاب، مواد غذایی و صنایع‌دستی این منطقه برپا بود.

قشم

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied