شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

فروش نایلون حبابدار

اگر شما دارای شرکت فروش محصولات هستید یا یک شرکت خصوصی برای حمل‌و‌نقل وسایل یا حتی یک شخص عادی هستید که می‌خواهد وسیله‌ای را از جایی به جای دیگر بفرستد، در همه این موارد شما به نایلون حبابدار برای محافظت از وسیله نیاز دارید.

فروش نایلون حبابدار

اگر شما دارای شرکت فروش محصولات هستید یا یک شرکت خصوصی برای حمل‌و‌نقل وسایل یا حتی یک شخص عادی هستید که می‌خواهد وسیله‌ای را از جایی به جای دیگر بفرستد، در همه این موارد شما به نایلون حبابدار برای محافظت از وسیله نیاز دارید. نایلون‌ها انواعی دارند که متناسب با وسیله طراحی شده‌اند. با ما همراه باشید تا در جابه‌جایی وسایل، به یک محافظ ایده‌آل برسید.

نایلون حبابدار چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، از نایلون حبابدار به‌عنوان عایق‌کننده و ضربه‌گیر استفاده می‌کنند. نایلون‌ حبابدار همان نایلونی است که روی سطح آن بالشتک‌هایی پرشده از هوا وجود دارد که به‌عنوان عایق‌کننده ضربه در بسته‌بندی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نایلون حبابدار یک محصول مخصوص بسته‌بندی است که از حباب‌های کوچک هوا تشکیل‌شده و به‌عنوان کوسن و محافظت از اشیاء شکننده طراحی‌شده است. بسیاری از مردم تعجب می‌کنند که علم پشت بسته‌بندی کردن حباب چیست. به‌طور خلاصه، بسته‌شدن حباب از هوا قفل شده بین دو لایه پلی‌اتیلن ایجاد می‌شود. حباب‌های هوا سبب محافظت در برابر آسیب به مواد شکننده هنگام حمل‌و‌نقل یا جابه‌جایی می‌شوند. این نوع نایلون‌ها به‌صورت ورقه یا رول فروخته می‌شوند و بعضی اوقات در پاکت‌نامه‌های پستی نیز تعبیه شده‌اند.

انواع نایلون حبابدار

برای محافظت و ضربه‌گیری از وسایل‌تان می‌توانید از تجهیزات مختلفی استفاده کنید؛ یکی از این روش‌ها، استفاده از نایلون حبابدار است. بهتر است با انواع این نایلون‌ها آشنا شوید:

  • نایلون استاندارد

این نوع ضربه‌گیرها محافظ بسیار خوبی برای موارد خاص، به‌خصوص مواردی که بسیار شکننده و دارای سطوح حساس هستند، است. روشی اقتصادی برای محافظت از اقلام به‌شمار می‌رود. نایلون حبابدار در اندازه‌های مختلف برای قرار دادن اقلام مختلف در دسترس هستند. بیشتر آن‌ها را می‌توان به‌صورت رول خریداری کرد، اما برخی از آن‌ها به‌صورت پاکت‌های کوچک نیز موجود هستند. بسیاری از این موارد همچنین با استفاده از پلاستیک، با‌کیفیت بالا ساخته می‌شوند و می‌توان چند بار از آن‌ها استفاده نمود.

  • نایلون فوم‌دار

در این نوع ضربه‌گیرها به دلیل اینکه لایه فوم اضافه‌شده، بدون استفاده از فضای زیاد، از سطح محافظت بیشتری می‌کند. فوم همچنین می‌تواند تأثیر نور را جذب کند و آن را برای استفاده در هنگام بسته‌بندی وسایلی که به‌طور مداوم در حین حمل‌و‌نقل، حرکت می‌کنند، ایده‌آل کند. این نوع از حباب‌ها به‌طور گسترده‌ای در محافظت از وسایل دارای روکش حساس استفاده می‌شوند.

  • نایلون حبابدار چسب‌دار

این نوع نایلون‌های حبابدار، جایگزین اقتصادی برای استفاده از بسته‌بندی استاندارد حباب و نوار دو طرفه هستند. این چسب که به فیلم اجازه می‌دهد دست‌نخورده باقی بماند، باعث می‌شود این نوع از حباب‌ها برای وسایلی با سطوح حساس مانند شیشه، تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش تخت و همچنین وسایل منزل مناسب باشد. علاوه بر این، برخلاف نوار دو طرفه که کندن آن سخت است، می‌توان چسب حاصل از این نوع ضربه‌گیرها را به‌راحتی باز کرد.

  • نایلون حبابدار آنتی استاتیک

یکی از مشکلات رایج استفاده از نایلون‌های ضربه‌گیر استاندارد این است که به‌راحتی امکان ایجاد استاتیک را فراهم می‌کند. این مورد سبب نگرانی برای مواردی که اجزای الکتریکی در آن‌ها وجود ندارد، نخواهد بود. با این حال، برای مواردی که در اثر تخلیه الکترواستاتیک (ESD) از قبیل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و سایر وسایل الکترونیکی در معرض آسیب قرار گرفته‌اند، با استفاده از این نوع نایلون‌های حباب ضد استاتیک، این موارد از آسیب ESD ایجاد نخواهد شد.

  • نایلون حبابدار محافظ طبیعت

برخی از این نوع نایلون‌ها به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنند، همان محافظ استاندارد حباب را برای محافظت از وسایل در خود دارند. تنها تفاوت این است که حدود 40 درصد از بسته‌های حباب Enviro از پلاستیک بازیافت‌شده ساخته‌شده است. بسیاری از انواع این نوع ضربه‌گیر‌ها نیز قابل تخریب اکسو هستند و تاثیر منفی محیط آن‌ها را با گذشت زمان کاهش می‌دهند.

شما می‌توانید متناسب با نیازتان به نایلون‌های ضربه‌گیر، متناسب‌ترین نوع آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر در حال جابه‌جایی هستید و یا حتی چیزی را حمل می‌کنید، احتمالا خرید ضربه‌گیر از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد‌توجه قرار دهید.

  • کیسه نایلون حبابدار ضربه‌گیر دو لایه

یکی دیگر از مهم‌ترین نمونه‌های نایلون‌های حبابدار، آن‌هایی هستند که دو لایه‌اند. این نوع نایلون‌ها به دلیل دو لایه بودن، میزان ضربه‌گیری و عایق‌کنندگی بسیار بالا‌تری را نسبت به نایلون‌های ضربه‌گیر ساده دارند.

نایلون حبابدار دو لایه معمولا کارایی‌های بسیار زیادی دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌انداز:

  • مقاومت در برابر رطوبت برای حفاظت از مواد غذایی غذا

  • به‌عنوان یک ماده قابل‌استفاده مجدد برای کاهش آسیب به منابع محیط‌زیست و حفاظت از محیط‌زیست

  • نیم‌کره حباب‌های پر از هوا باعث کاهش لرزش در حین حمل‌ونقل می‌شود

  • جذب عالی ضربه برای کاهش احتمال آسیب و محافظت از محصولات شکننده در هنگام حمل‌و‌نقل

مرکز فروش نایلون حبابدار

یکی از معتبر‌ترین مراکز فروش نایلون حبابدار را می‌توان شرکت حباب باران در نظر گرفت. این مجموعه با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین انواع نایلون‌های ضربه‌گیر، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز فروش این نوع تجهیزات شناخته شده است.

در دهه 50، مخترعین این نوع نایلون‌ها، آلفرد فیلدینگ و مارک چاوانس در حال ایجاد تصویر به‌عنوان کاغذ دیواری بودند. کارها طبق برنامه پیش نرفتند و این دو تصمیم گرفتند که مواد و محصولات مخصوص بسته‌بندی را به بازار ارائه دهند. در سال 1960، این دو مخترع شرکت Sealed Air را تأسیس کردند و تولید انبوه نایلون حبابدار را آغاز کردند.

این شرکت از طریق تحقیقات گسترده، فناوری را برای جلوگیری از نشت هوا و افزایش عملکرد کوسن تولید کرده است. IBM به اولین شرکت بزرگی تبدیل شد که از این نوع نایلون‌ها برای محموله‌های خود استفاده کرد.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید نایلون حبابدار تهیه کنید، بهتر است که به جایی مراجعه کنید که تولیدکننده نایلون حبابدار است. در این صورت می‌توانید به‌صورت عمده خرید خود را از آن‌جا انجام دهید؛ زیرا بخشی از کار آن‌ها، فروش عمده نایلون حبابدار است. مراجعه به تولیدکننده نایلون حبابدار یک مزیت دیگری هم دارد: قیمت نایلون حبابدار در آن‌جا بهترین است؛ زیرا شما از مبدا تولید آن را تهیه کردیده‌اید و دست به دست به شما نرسیده است. ما مجموعه حباب باران را به شما معرفی می‌کنیم که برای فروش محصولات خود، سایتی را راه‌اندازی کرده‌اند تا با قیمت مناسب، محصول موردنظرتان را به دست‌تان برسانند. 09127007008 و 02155293301 حامدبرهمنی

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied