شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

قیمت و هزینه مشاوره کنکور چه قدر است ؟

مشاوره تلفنی کنکور یکی از خدمات مهم برای موفقیت در کنکور است. اگر بخواهید مشاوره ثبت نام کنید لازم است که بدانید چقدر باید هزینه کنید؟ در این مقاله در مورد مشاوره های ارزان و گران قیمت و بهترین قیمتی که میتوانید با آن مشاوره بگیرید صحبت میکنیم.

قیمت و هزینه مشاوره کنکور چه قدر است ؟

فضای پر رقابت کنکور و تعداد زیاد داوطلبین کنکور  باعث شده بسیاری از افراد سودجو به فکر پا گذاشتن در مشاوره تلفنی کنکور بیافتند و با دریافت هزینه های هنگفت مشاوره های غیر تخصصی به دانش آموزان ارائه دهند. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری باید انتخاب مشاوره تحصیلی کنکور دقت لازم را داشته باشند و همچنین از قیمت مشاوره کنکور مطلع باشند. بدانند در مقابل مبلغی که به عنوان هزینه مشاوره کنکور می پردازند چه خدماتی باید دریافت کنند. اگر می خواهید اطلاعات خود را در مورد قیمت مشاوره تلفنی کنکور تکمیل کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

قیمت مشاوره کنکور چقدر است؟

قیمت مشاوره کنکور چقدر است؟ برای اینکه بتوانیم این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم باید برخی ملاک ها در انتخاب مشاور توجه کنیم. معمولا خانواده های دانش آموزان کنکوری در سال های پایانی مقطع متوسطه دوم هزینه های زیادی بابت تهیه کتاب ها و منابع، آزمون ها برخی کلاس های کنکور به دوش می کشند. در انتخاب مشاوره تحصیلی کنکور  که روندی مداوم و پیوسته دارد دقت لازم را داشته باشند. در مقابل هزینه مشاوره کنکور بهترین خدمات را دریافت کنند.

قیمت مشاوره تلفنی کنکور نسبت به اینکه چه مشاوری و با چه رزومه و سطح علمی کار را انجام میدهد متفاوت است. نحوه برنامه ریزی فردی و تخصصی، داشتن یا نداشتن آزمون در کنار برنامه ریزی و سابقه و اعتبار موسسه ارائه دهنده خدمات مشاوره‌ای می‌تواند در تعیین قیمت مشاوره کنکور موثر باشد. در ادامه مقاله به این سوال پاسخ میدهیم.

نحوه تعیین قیمت خدمات مشاوره کنکر

آیا داشتن مشاوره کنکور واقعا مفید است؟

مسیر کنکور برای اکثر داوطلبان کنکور سراسری مسیر ناشناخته و سختی است. اگر بخواهیم در این مسیر بر اساس گفته ها و شنیده ها و آزمون و خطا پیش برویم حتماً ضرر میکنیم. بهترین کار این است که مشاورانی انتخاب کنیم که خود در مسیر کنکور موفق بودند . چگونه با این مشاوران باعث میشود از تجربه و علم آنها استفاده کنیم. و فراز و نشیب ها و نحوه حرکت در این مسیر سخت را بشناسیم.

مشاوره کنکور چه خدماتی ارائه می‌کند؟

یک مشاوره تحصیلی خوب در مقابل هزینه مشاوره کنکور خدماتی را ارائه می دهد. این خدمات شامل برنامه ریزی فردی و شخصی با توجه به نقاط قوت و ضعف و وضعیت دانش آموز، پیگیری مداوم وضعیت دانش آموزان و نحوه اجرای برنامه آن، ارتباط دائمی و تماس تلفنی منظم با دانش آموز، پاسخگویی به سوالات دانش آموز، آموزش نحوه مطالعه هر درس و آموزش مهارت تست زنی، بررسی وضعیت روحی دانش آموز و انجام مشاوره انگیزشی در صورت لزوم و برگزاری آزمون های شخصی جهت سنجش وضعیت درسی و تاثیرات برنامه ریزی دانش آموز است.

چرا من باید مشاوره کنکور دریافت کنم؟

بسیاری از دانش آموزانی که در ماراتون کنکور قرار می گیرند از اهمیت داشتن مشاوره کنکور اطلاعی ندارند. اما لازم است بدانید هزینه مشاوره کنکور و خدمات آن در مقایسه با هزینه نداشتن مشاوره کنکور بسیار کمتر است. چرا که اگر بخواهید با روش آزمون و خطا و بدون داشتن آگاهی در مورد کنکور پا در این عرصه بزرگ بگذارید وقت، انرژی انگیزه زیادی را صرف می کنید و در نهایت نیز به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسید. از آنجایی که وقت کافی برای آزمون و خطا در برنامه ریزی و نحوه مطالعه دروس ندارید لازم است با یک مشاوره خبره همراه شوید.

قیمت و هزینه ماهانه مشاوره کنکور چه طور مشخص می شود؟

قیمت هر محصولی که خریداری میکنید بر اساس کیفیت آن محصول تعیین می شود. خدمات مشاوره نیز خارج از این قاعده نیست و قیمت مشاوره کنکور بر اساس کیفیت خدماتی است که از سوی مشاور و یا موسسه مشاوره ای ارائه می شود. اینکه موسسه مشاوره ای چند سال سابقه فعالیت در زمینه مشاوره به صورت تخصصی مشاوره کنکور داشته باشد و از چه مشاورانی استفاده کند در تعیین سطح کیفیت آن بسیار موثر است.

لیست مواردی که در هزینه مشاوره موثر هستند:

  • چگونگی برنامه ریزی شخصی (روزانه - هفتگی - ماهانه)
  • نحوه پیگیری برنامه دانش آموزان 
  • تعداد دفعات تماس تلفنی در هفته
  • برگزاری آزمون به صورت شخصی و توسط مشاور یا به صورت کلی
  • آموزش نحوه مطالعه هر درس و مشاوره انگیزشی
  • حضور مشاور دوم یا روانشناس
  • میزان سابقه موسسه ارائه دهنده خدمات

موارد فوق در تعیین کیفیت و قیمت مشاوره کنکور نقش موثری دارند. بر این اساس هزینه مشاوره کنکور در تابستان سال 1401 از حدود ماهی 200 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان متغیر خواهد بود. مجموعا با هزینه حدود 400 - 500 هزار تومان میتوان خدمات کامل و باکیفیت و قیمت مناسب دریافت کرد.

قیمت مشاوره کنکور

تفاوت یک مشاوره کنکور گران قیمت و ارزان قیمت در چیست؟

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم قیمت مشاوره کنکور بر اساس کیفیت و خدماتی است که ارائه می دهند. هرچه تعداد خدمات مشاور های بیشتر باشد و با دقت و کیفیت بیشتری ارائه شود قیمت مشاوره کنکور بیشتر می شود. ‌ قیمت مشاوره تحصیلی کنکور بسته به اینکه چه کسی یا چه کسانی با چه سابقه علمی و تجربی آن را ارائه بدهند متفاوت است. باید بگوییم پرداخت هزینه مشاوره کنکور در واقع نوعی سرمایه گذاری است و بهتر است به جای اینکه به دنبال دریافت خدمات مشاوره‌ای ارزان قیمت باشید به دنبال خدمات مشاوره با کیفیت و تخصصی باشید.

البته دقت داشته باشید گران بودن مشاوره همیشه به معنای باکیفیت بودن آن نیست. برای این منظور باید تحقیق کنید و سابقه و تجربه موسسه مورد نظر را به دقت ارزیابی و راستی آزمایی کنید.پس بخاطر ارزان بودن وسوسه نشوید و اگر مشاوری گران است هم چشم بسته انتخابش نکنید!

آیا قیمت مشاوره کنکور برای هر رشته متفاوت است؟

اصولا نمی توان گفت برنامه ریزی برای بعضی رشته ها آسان تر و برای بعضی رشته ها سخت تر است. در واقع اصول کار مشاور و قواعد برنامه ریزی در رشته های مختلف یکسان بوده و تفاوت چشمگیری ندارد. به همین دلیل قیمت مشاوره تحصیلی کنکور برای هر رشته متفاوت از رشته دیگر نیست و هزینه مشاوره کنکور با توجه به کیفیت کار مشاور و میزان پیگیری و عملکرد او متفاوت است.

آیا قیمت مشاوره کنکور برای شهر های مختلف متفاوت است؟

گاها دیده می شود در بعضی شهرهای بزرگ و کلان شهرها قیمت مشاوره کنکور و خدمات مشاوره ای حضوری بیشتر است. البته معمولاً در این شهرها خدمات مشاوره ای وسیع تر و با کیفیت بهتر ارائه میشوند. اما در شهرستان های کوچک به نسبت کاهش کیفیت خدمات مشاوره ای قیمت مشاوره تحصیلی کنکور نیز کمتر می شود. اما در مورد هزینه مشاوره تلفنی کنکور و یا مشاوره آنلاین کنکور باید بگوییم که این خدمات به صورت سراسری ارائه می شوند و قیمت مشاوره کنکور آنلاین به نسبت شهرهای مختلف متفاوت نیست. و کیفیت خدمات آنها نیز برای همه به صورت یکسان ارائه می شود.

آیا میتوان رایگان مشاوره کنکور دریافت کرد؟

مشاوره امری شخصی، دقیق، بلند مدت و مهم است. جلسه مشاوره ای که این ویژگی ها را داشته باشد قطعاً برای مشاور مشمول هزینه هایی از جمله وقت و زمان می شود. در نتیجه مشاوران این خدمات را به صورت رایگان عرضه نمی‌کنند.

شاید جلسات مشاوره گروهی همانند همایش های مشاوره ای که به توضیح کلیات برای تعداد زیادی از دانش آموزان می پردازد به صورت رایگان وجود داشته باشند. و یا حتی برخی موسسات همانند موسسه دورخیز یک جلسه مشاوره ای رایگان برای هر دانش آموز در نظر گرفته باشد. اما مشاوره با کیفیت، بلند مدت و با برنامه ریزی شخصی که به صورت رایگان ارائه شود را شاید به ندرت بتوان پیدا کرد.

هزینه کردن برای مشاوره کنکور

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد لزوم و اهمیت داشتن مشاوره کنکور و قیمت مشاوره کنکور صحبت کنیم. در ادامه گفت تیم که یک مشاوره کنکور خوب چه خدماتی را ارائه می کند و با توجه به چه معیارهایی قیمت هزینه کنکور بالاتر یا پایین تر می آید.

همچنین در مورد مشاوره کنکور به صورت رایگان و در شهرهای مختلف توضیحاتی برای آشنایی دانش آموزان ارائه دادیم. دانش آموزانی که در سال های سرنوشت ساز کنکور قرار دارند توصیه می کنیم به جای فکر کردن به خدمات مشاوره رایگان یا ارزان قیمت به دنبال خدمات مشاوره ای باکیفیت با مشاوران خبره و موسسات معتبر باشند.

نکته مهم این است که هزینه ای که در مقابل دریافت خدمات مشاوره ای خوب پرداخت میکنید به مراتب کمتر از هزینه ای است که در مقابل خدمات مشاوره ای بی کیفیت و یا اشتباه می پردازید.

 * مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ...

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied