شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

رزرو مهمانپذیر های تهران با اسنپ روم

همان‌طور که همه مردم جهان شهر پاریس را با برج ایفل می‌شناسند و آن را نماد این شهر قرار داده‌اند، شهر تهران نیز نماد دارد که این نماد‌ها می‌توانند در توسعه گردشگری شهر‌ها تأثیر بسزایی داشته باشند. اما آیا تابه‌حال برای شما سؤال شده است که نماد شهر تهران چیست؟

رزرو مهمانپذیر های تهران با اسنپ روم

همان‌طور که همه مردم جهان شهر پاریس را با برج ایفل می‌شناسند و آن را نماد این شهر قرار داده‌اند، شهر تهران نیز نماد دارد که این نماد‌ها می‌توانند در توسعه گردشگری شهر‌ها تأثیر بسزایی داشته باشند. اما آیا تابه‌حال برای شما سؤال شده است که نماد شهر تهران چیست؟ و این نماد چند بار تغییر کرده است؟ بدون شک این شهر زیبا و قدیمی نماد‌هایی داشته که از گذشته دور تا به امروز چندین بار دچار تغییر شده‌اند و شهر تهران هم‌اکنون پر از نماد‌های مختلف است که هرکسی می‌تواند این شهر را با یکی از آن‌ها در ذهن داشته باشد.

اگر قصد دارید تا با این نماد‌ها بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید. برای آن دسته از مسافران عزیزی که می‌خواهند به شهر تهران سفر کنند و به دنبال اقامتگاه مناسبی می‌گردند، پیشنهاد ما این است که با اجاره هتل ارزان در تهران اقامت خود را تضمین کنند.

کاخ گلستان

در حال حاضر گردشگری و توریستی نیست که سری به شهر تهران زده باشد و از کاخ باشکوه گلستان دیدن نکرده باشد. کاخ گلستان از مشهورترین جاذبه‌های داخل شهر تهران برای افراد توریست است که در فهرست میراث جهانی یونسکو از شهرت زیادی برخوردار بوده و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از نماد‌های شهر تهران معرفی کرد.

اگر دوست دارید هر چه سریع‌تر از این کاخ زیبا و باشکوه دیدن کنید، می‌توانید قیمت مسافرخانه در تهران را از طریق سایت اسنپ روم مشاهده کنید و اقامتگاه موردنظر خود را اجاره کنید.

1ae9872a-8564-4d6a-8a06-f2b27e495756

تئاتر شهر و دانشگاه تهران

ساختمان تئاتر شهر از برج طغرل الهام گرفته است و می‌توان آن را یکی از زیباترین ساختمان‌های شهر تهران در نظر گرفت. زیرا کاشی‌کاری که روی سطح بیرونی این ساختمان تئاتر قرار دارد یکی از بهترین نمونه‌های معماری مدرن با نگاه سنتی است. سردر دانشگاه تهران نمادی از تحصیلات عالی و کسب علم و دانش است.

طراحی سردر دانشگاه تهران تلفیقی از پرنده در حال پرواز و کتاب گشوده است. این طرح توسط یک جوان ۲۹ساله به نام کوروش فرزامی که دانشجوی دانشگاه تهران بود مطرح شد. طرح پیشنهادی او در یک مسابقه برگزیده شد و سپس این طرح با حمایت هوشنگ سیحون ساخته شد.

برج میلاد

بدون هیچ‌گونه تردیدی، برج میلاد از آشناترین نماد‌های این روز‌های شهر تهران است که در تصاویر و حتی کاریکاتور‌هایی که از شهر تهران به‌نمایش‌درآمده است به برج میلاد به‌عنوان یک عنصر غیر قابل حذف اشاره می‌شود.

 این برج که ششمین برج بلند مخابراتی در جهان بوده، امروزه به‌عنوان نماد اصلی شهر تهران محسوب می‌شود. همچنین توریست‌ها و افراد خارجی با برج میلاد آشنایی بیشتری نسبت به دیگر مکان‌های شهر تهران دارند.

از سال ۱۳۷۶ طراحی و بررسی ساخت برج آغاز شد و سرانجام در سال ۱۳۸۷ برج میلاد رسما فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه مهمانپذیر ‌های تهران به مسافران کمک زیادی کرده‌اند به‌طوری‌که مسافران می‌توانند با اجاره این مهمان‌پذیر‌ها اقامت راحتی را در تهران تجربه کنند و از بنا‌های دیدنی آن نیز لذت ببرند.

برج آزادی

برج آزادی نیز بسیار قدیمی و اصیل است به‌طوری‌که قبل ساخته‌شدن برج میلاد، این برج در واقع نمادی از شهر تهران بود.

این برج در سال ۱۳۴۹ ساخته شده و معمار آن در آن زمان تنها ۲۴ سال سن داشت. طراحی برج آزادی ترکیبی از گنبد مسجد شیخ لطف‌الله و معماری هخامنشی و معماری اسلامی است.

نکته جالب‌توجه این است که برای طراحی این برج، مسابقه برگزار شد و طرح یکی از دانشجویان دانشگاه تهران به نام حسین امانت در بین دیگر افراد شرکت‌کننده در این مسابقه برگزیده شد. هنوز هم بسیاری از مردم تهران برج آزادی را نماد اصلی شهر خود می‌دانند.

سردر باغ ملی

اگر بخواهیم به دوران قبل از ساخته‌شدن برج آزادی برگردیم، باید بگوییم که سردر باغ ملی تا پیش از افتتاح برج آزادی تهران به‌عنوان نماد این شهر شناخته می‌شد.

در ابتدا قرار بود این سردر به‌عنوان ورودی نخستین پارک تهران باشد که در آن زمان به باغ ملی معروف شده بود.

اما متأسفانه این باغ خیلی زود از بین رفت، اما سر در آن همچنان باقی ماند و به‌عنوان نمادی برای شهر تهران معرفی شد.

در نگاه اول شاید ساختار کلی سردر باغ ملی بیشتر اروپایی باشد تا ایرانی اما به نظر می‌رسد که تقلید از اروپایی‌ها هنگام ساخت این بنا چندان محقق نشده است، زیرا کاشی‌کاری‌ها و نقوش اسلامی زیادی در این سردر به چشم می‌خورد.

این سردر هم‌اکنون در ضلع شمالی خیابان امام خمینی قرار دارد و تهران قدیم را به یاد مردم می‌اندازد. می‌توانید برای اقامت خود ابتدا قیمت مسافرخانه در تهران را بررسی کنید و سپس با خیال راحت دست به انتخاب بزنید.

4dff8383-9712-4bd6-bc14-f2201361dcc5

جمع‌بندی

در پایان می‌خواهیم یک خبر خوب برای کسانی که دنبال یک اقامتگاه مناسب برای سفر چندروزه خود به شهر تهران می‌گردند بدهیم.

شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره هتل ارزان در تهران کنید. ازآنجایی‌که اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره مسافرخانه‌ها و اقامتگاه ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند بنابراین از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر رقبای خود برخوردار است برای اطلاع از قیمت مسافرخانه در تهران می‌توانید اقامتگاه‌های این سایت را بررسی کنید اسنپ روم پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد، اگر در حین کار با مشکلی مواجه شدید یا سؤالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی آن‌ها کمک بگیرید. اجاره مهمانپذیر‌های تهران را می‌توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اسنپ روم انجام دهید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied