شمانیوز
شما نیوز

سازمان منطقه آزاد کیش/

میزبانی جزیره کیش از نمایشگاه همایش بین المللی تجار مسلمان

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از میزبانی جزیره کیش از نمایشگاه و همایش بین المللی تجار مسلمان تا پایان امسال خبر داد.

میزبانی جزیره کیش از نمایشگاه همایش بین المللی تجار مسلمان

مهدی حسین زاده معاون فرهنگی  اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در آیین افتتاح نخستین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر براداران دینی در حوزه های اقتصادی تاکید کرد و گفت: جزیره کیش در آینده نزدیک میزبان نمایشگاه و همایش بین المللی تجار مسلمان خواهد بود.

حسین زاده " فضای امن و سالم و سفر ارزان قیمت" را دو ویژگی مهم، سرزمین باشکوه و با فرهنگ اصیل و اسلامی ایران برشمرد و گفت: کیش به عنوان بهشت خانواده ها در یک فضای اسلامی و انسانی میزبان گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شاید تا نقطه مطلوب فاصله داشته باشیم ولی به دنبال آن هستیم تا به هدف غایی که همان ارائه خدمات شایسته و با کیفیت است برسیم.

مهدی حسین زاده، افزود: در فرهنگی بزرگ شدیم که در کودکی به ما آموختن "الجار ثم الدار" اول همسایه و بعد خانه و در این فرهنگ آموختیم که مشکلات ناشی از غصه، گرسنگی و سختی همسایه مشکل ما هم است.

به گفته حسین زاده اگر کودک همسایه نا آرام است ما هم نا آرامی هستیم و چه بستر و چه زمینه ای بهتر از داد و ستد منو همسایه، رفت و آمد منو همسایه است.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی سرزمین باشکوه و با فرهنگ اصیل و اسلامی با ویژگی های مختلفی برای گردشگری ما وجود دارد و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد بخش خصوصی را یاور دستگاه های دولتی در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی همیشه کمک حال ما بودند و تمایل داریم تعاونی ها را فعال کنیم.

مهدی حسین زاده افرود: گردشگری تعاونی محور را در کیش رقم خواهیم زد و اینها همکاری و صمیمیت وصدافت ما و شما را می طلبد.

لازم به ذکر است آیین افتتاح نخستین دوره نمایشگاه گردشگری فرهنگ ایران زمین با حضور نمایندگانی از کشورهای "ایران، تاجیکستان، ترکیه، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، ژاپن" با هدف ایجاد فرصت معرفی ظرفیت های فرهنگی، هنری و گردشگری کشور عزیزمان و به اشتراک گذاری این ظرفیت ها با کشور های منطقه امروز دوشنبه 14 شهریور در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied