شمانیوز
شما نیوز

در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی؛

اعطای جوایز قرعه کشی 80 میلیونی جشنواره نرم افزار فام (پویانگار ملل)

در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی در جشنواره بزرگ 80 میلیونی نرم افزام فام (پویانگار ملل) تحت عنوان "با فام سخن بگو" از خدمات جدید نرم افزار فام، دستیار صوتی (روبوفام) رونمایی شد.

اعطای جوایز قرعه کشی 80 میلیونی جشنواره نرم افزار فام (پویانگار ملل)

پس از اتمام فاز اول جشنواره با فام سخن بگو، در روز پنج شنبه 1401/05/06 مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بزرگ ۸۰ میلیونی به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرامی فام و کانال آپارات پخش که جوایز آن در تاریخ 1401/06/16 به برندگان خوش شانس آن در شهرستان زرقان استان فارس و نور استان مازندران اعطا خواهد شد.

 گفتنی است که نرم افزار فام تنها نرم افزار پرداخت تعاملی صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران است که کاربران به راحتی قادر به انجام تراکنش های بانکی با صدای خود می باشند که برای اولین بار روبوفام این قابلیت را به کاربران داده است تا بتوانند به سهولت کارهای بانکی خود را در هر جا و هر زمان انجام دهند.

متقاضیان محترم می توانند نسخه جدید نرم افزار فام را از وب سایت رسمی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) به نشانی www.fam724.ir و سایت رسمی موسسه اعتباری ملل به نشانی  www.melalbank.ir و برای نسخه اندروید از بازار، مایکت، چهارخونه و نسخهios سیب بانک، اناردونی، اپل اپس، سیب ایرانی، سیب اپ وآی اپس دریافت نمایند.

 

روابط عمومی موسسه اعتباری ملل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied