شمانیوز
شما نیوز

در بررسی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 صورت گرفت؛

تصویب صورت های مالی سال 1400 بیمه میهن

در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه میهن؛ صورت های مالی دوره منتهی به 29 اسفند 1400 این شرکت به اتفاق آرا تأیید و تصویب شد.

تصویب صورت های مالی سال 1400 بیمه میهن

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت به ریاست فرهاد باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان رئیس مجمع، وحید احدپور و محمدجواد همتی به عنوان ناظر و رسول آریان پور به عنوان دبیر مجمع و با حضور دارندگان اکثریت صاحبان سهام شرکت (بیش از60 درصد)، نمایندگان نهاد ناظر و سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن گزارش هیئت مدیره از عملکرد و فعالیت های سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400را برای حاضران ارائه کرد.

آریان پور حق بیمه وصولی در سال 1400 را 525 میلیارد و خسارت پرداختی را 417 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت وصول عمده مطالبات سنواتی، پرداخت عمده خسارت های سنواتی و فروش املاک مازاد نیز از اهم فعالیت­های این شرکت در سال1400 بوده است. وی همچنین ارایه خدمات سریع و باکیفیت، پیاده سازی نظام جامع مدیریت ریسک و کنترل داخلی در سطح شعب و نمایندگی ها، توسعه و توانمند سازی شبکه فروش و پرداخت خسارت متوازن در سراسرکشور، توسعه فروش محصولات بیمه زندگی، بهینه سازی ترکیب پرتفوی، اصلاح ساختار سازمانی، اعمال حاکمیت شرکتی با فعال ساختن کمیته های آن را از جمله برنامه­های آتی شرکت بیمه میهن عنوان کرد.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی و عملکرد شرکت در سال مالی1400 قرائت و پس از بحث و تبادل نظر در مورد بندهای گزارش و طرح سوالات از سوی برخی حاضران، صورت‌های مالی منتهی به 12 اسفند 1400بیمه میهن به تصویب اعضای مجمع و سهامداران رسید.

انتخاب مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی 1401و تعیین روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات برای درج آگهی­ های شرکت، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن بود. در ضمن انتخاب اکچوئر رسمی بیمه به انتخاب و تصویب هیئت مدیره واگذار گردید.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied