شمانیوز
شما نیوز

در دیدار با مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام؛

تاکید دادستان مرکز استان بر رفع موانع تولید در پتروشیمی ایلام

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام ، بر رفع موانع تولید در این واحد تولیدی تاکید کرد

تاکید دادستان مرکز استان بر رفع موانع تولید در پتروشیمی ایلام

دکتر بخشنده با بیان اینکه توقف تولید خط قرمز دستگاه قضایی است ، ادامه داد:بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید، بازدید از شرکت پتروشیمی ایلام در دستور کار قرار گرفت.

وی حضور مسئولان استان در این مجتمع عظیم تولیدی را در جهت حمایت از تولید و اشتغال و هم‌گرایی و هم‌افزایی بیشتر صنعت و دستگاه قضایی مثبت ارزیابی کرد و افزود:دستگاه قضایی و دادستانی با تمام توان از ظرفیت بزرگ پتروشیمی ایلام در حوزه اشتغال و‌ تولید حمایت می‌کند.

دادستان ایلام تاکید کرد:در بکارگیری نیروی انسانی اولویت با نیروهای بومی استان ایلام با رعایت تخصص است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این نشست با تقدیر از حضور دادستان ایلام در این مجتمع صنعتی گفت:پتروشیمی ایلام با دو مشکل عمده آب و خوراک مواجه است و مسئولین استان در رفع مشکلات ، پتروشیمی را یاری کنند.

سید غلامحسن گرشاسبی به اشتغالزایی شرکت‌ پتروشیمی ایلام برای حدود ۲ هزار نفر اشاره کرد و با بیان اینکه ۹۵ درصد پرسنل پتروشیمی بومی استان ایلام هستند ، افزود:نیروهای روزمزد در شرکت‌های پیمانکاری پتروشیمی ایلام با هم‌افزایی مسئولان استان ساماندهی شوند.

وی از آماده‌سازی طرح زیست محیطی ZLD برای مدیریت پساب مجتمع و راه‌اندازی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: آلودگی و فلرینگ ناشی از خطای انسانی در پتروشیمی ایلام به صفر رسیده است.

وی با بیان دستاوردهای شرکت پتروشیمی ایلام در یک سال گذشته افزود:ثبت رکورد تولید ۴۵ تن اتیلن و پلی‌اتیلن در ساعت، افزایش ۸۵ درصدی مجموع تولیدات پتروشیمی و تولید محصول راهبردی DMDS CHAVAR65 از مهم‌ترین افتخارات صنعت پتروشیمی در استان بوده است.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied