شمانیوز
شما نیوز

ایرانسل/

بسته‌های جدید رومینگ اربعین معرفی شدند

بسته‌های جدید رومینگ اربعین معرفی شدند ایرانسل که پیش از این دو بسته ویژه اینترنت رومینگ برای زائران اربعین حسینی معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید خود نیز رونمایی کرد.

بسته‌های جدید رومینگ اربعین معرفی شدند

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین، سه بسته جدید را به فهرست بسته‌های اینترنت رومینگ ویژه اربعین اضافه کرد. 

این سه بسته جدید، شامل بسته ۷۵ مگابایتی با قیمت ۳۶هزار تومان، بسته ۱۵۰ مگابایتی با قیمت ۶۶هزار تومان و بسته ۳۰۰ مگابایتی با قیمت ۱۲۶هزار تومان هستند. 

ایرانسل پیش از این، دو بسته دیگر، شامل بسته ۶۰۰ مگابایتی با قیمت ۲۵۰هزار تومان و بسته یک گیگابایتی با قیمت ۳۹۰هزار تومان را در این رابطه معرفی کرده بود.

 

تمامی بسته‌های فوق، هفت روز اعتبار دارند و در مناطق تحت پوشش سه اپراتور کشور عراق، شامل Zain، Asiacell و Korek، قابل استفاده هستند.  بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه ایام اربعین، از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابل فعال‌سازی هستند. 

مشترکان ایرانسل باید توجه داشته باشند که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، هنگام حضور در کشور عراق، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که در صورت نیاز، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند. 

پیشنهادهای ویژه و تعرفه‌های ایرانسل برای ایام اربعین حسینی ۱۴۰۱، اینجا قابل مشاهده است.

 

 روابط‌عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied