شمانیوز
شما نیوز

فروشگاه زنجیره ای رفاه/

فروشگاه رفاه بعثت گرمسار افتتاح شد

خانواده بزرگ رفاه در امتداد توسعه شتابان و پی‌ در پی، این بار از فروشگاه شعبه بعثت خود رونمایی کرد.

فروشگاه رفاه بعثت گرمسار افتتاح شد

آیین افتتاحیه فروشگاه رفاه شعبه بعثت واقع در شهرستان گرمسار استان سمنان با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مسئولین شهری و همچنین مشتریان همیشه وفادار این بنگاه اقتصادی پیشگام و با اصالت برگزار شد.

فروشگاه بعثت شهر با بیش از ۳۳۰ متر مربع سطح فروشگاهی نوین، دامنه تنوع بالای محصولات، تخفیفات همیشگی، کیفیت کالایی مرغوب و کنترل شده عضو دیگری از خانواده بزرگ رفاه است.

این فروشگاه اکسپرس با کادری مجرب، متخصص و آموزش دیده همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ میزبان و خدمت‌رسان مشتریان خود خواهد بود.

این روزها از خانه تا رفاه راه دوری نیست!

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی، اصیل و ریشه‌دار و در عین حال نوین و پویا خرسند است که توانسته با یک برنامه استراتژیک دقیق و تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل خود، مشکلات و موانع را کنار بزند و پیشتازانه در مسیر توسعه حرکت کند.

توسعه‌ای که همواره باعث ایجاد رفاه بیشتر برای هموطنان عزیزمان شده و نتایج مثبتی همچون: اشتغال‌زایی پایدار، تثبیت قیمت‌ها، تنظیم و توزیع عادلانه کالاها، رونق بخشیدن به مناطق کم جمعیت، اعطای نمایندگی و روح بخشیدن به کسب و کارهای سنتی و کوچک، برگزاری کمپین‌ها و ارائه تخفیفات ویژه به همراه جایزه و … به همراه داشته است.

بیش از هجده میلیون مشتری وفادار در باشگاه مشتریان رفاه نتیجه نقش تاثیرگذار در جامعه ایرانی و ارائه خدمات بهینه در هر برهه از زمان است.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied