شمانیوز
شما نیوز

در راستای خدمات‌رسانی بانکی در ایام اربعین/

آمادگی بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

بانک توسعه تعاون در راستای خدمات‌رسانی بانکی در ایام اربعین اقدام به فراهم نمودن تمهیدات لازم و خدمات مناسب جهت ارائه به زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی نمود.

آمادگی بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

گفتنی است بانک توسعه تعاون در ایام پیاده‌روی بزرگ زائرین اربعین حسینی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مرزی استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی شعب کشیک جهت ارائه خدمات بانکی(تا ساعت 17:00) ویژه این ایام را از تاریخ(1401/06/19 تا 1401/06/30)منظور نموده است.

قابل‌ذکر است خدمات بانک توسعه تعاون در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در نقاط مرزی جهت ارائه خدمات پول رسانی به زوار، افزایش برداشت پول ازATM تا سقف ۵میلیون ریال، در دوره زمانی (1401/06/08 تا 1401/07/05)، پیش‌بینی شعب کشیک و افزایش ساعت کاری شعب مرزی در ایام اربعین در شهرستان‌های خرمشهر، آبادان سوسنگرد و شعبه شوش در استان خوزستان، شعبه مهران و شعبه ایلام در استان ایلام، شعبه قصر شیرین در استان کرمانشاه می‌باشد.

شایان ذکر است بانک توسعه تعاون مواردی چون تهیه و تدارک بیش از 437هزار بطری آب معدنی برای ارسال به سه استان مرزی، مشارکت با موکب شهدای کارگر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در تهیه تعدادی دستگاه آبسردکن و همچنین ارسال اقلام و ملزومات سفر زوار اربعین را در جهت کمک به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رخداد بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied