شمانیوز
شما نیوز

استاندار اردبیل در دیدار با مدیر عامل بیمه ایران عنوان کرد:

بیمه ها، یاریگر دولت در کاهش فاصله بین استان‌های کم برخوردار و برخوردار

استاندار اردبیل گفت: بیمه‌ها نقش مهم و قابل توجهی در کمک به دولت و کاهش فاصله بین استان‌های کم برخوردار با استان‌های برخوردار ایفا می کنند.

بیمه ها، یاریگر دولت در کاهش فاصله بین استان‌های کم برخوردار و برخوردار

سیدحامد عاملی در نشست با حسن شریفی، مدیرعامل و رئیس‌ هیأت مدیره بیمه ایران اظهار کرد: برای کاهش فاصله بین استان‌های برخوردار و کم‌برخوردار، بیمه‌ها می‌توانند نقش مهم و قابل توجهی را برای کمک به دولت ایفا کنند و در این راستا بیمه ایران تأثیرگذاری و نقش‌آفرینی مهمی دارد.

وی افزود: استان اردبیل یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور محسوب می‌شود و در حوزه‌های مختلف، رتبه استان پایین‌تر از سایر استان‌ها است.

استاندار اردبیل ادامه داد: زیرساخت‌های استان اردبیل در حوزه راه‌های مواصلاتی، آب، برق و گاز نیازمند اقدامات ویژه و اساسی است تا مشکلات فعلی و آینده استان در حوزه‌های مذکور رفع شود که به این منظور پروژه‌هایی در حال اجرا بوده و برای اجرای برخی دیگر از پروژه‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است‌.

عاملی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم، کاهش فاصله قابل توجه در بین استان‌های برخوردار و کم‌برخوردار بوده که در این زمینه استان اردبیل برای رفع کمبودهای موجود، نیازمند توجه ویژه و اساسی است

 

خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied