شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران:

نمایندگان و مسئولان استانی به دنبال راه اندازی شعبه پست بانک ایران در مناطق خود هستند

مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران که عصر پنجشنبه 17 شهریورماه با حضور جمعی از مدیران اجرایی و ستادی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز پست بانک ایران به جایگاه واقعی خود نزدیک شده و نمایندگان و مسئولان استانی به دنبال راه اندازی شعبه این بانک در مناطق خود هستند، گفت: این تغییر دیدگاه نشان می‌دهد که ما به مهمترین هدف خود که خدمت رسانی به مردم است عمل کرده‌ایم و منشا اثر در مناطق کمتر برخوردار هستیم.

نمایندگان و مسئولان استانی به دنبال راه اندازی شعبه پست بانک ایران در مناطق خود هستند

بهزاد شیری مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه باید با بررسی‌های فنی و کارشناسی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را بشناسیم و از آنها نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم، تصریح کرد: سند راهبردی بانک برنامه آینده و چشم انداز ما را ترسیم کرده است و بر اساس این سند، رسالت بانک حضور در مناطق کمتر برخوردار است.

شیری باجه‌های بانکی را یکی از ظرفیت‌های منطقه غرب استان تهران دانست و ادامه داد: باجه بانکی صالحیه با 4000 حساب فعال و 27 میلیارد تومان منابع نشان می‌دهد که ما در بحث خدمت رسانی به مردم مناطق محروم قدم‌های درستی برداشته‌ایم که بر دوش سایر بانک‌های کشور نیست.

وی با بیان اینکه همبستگی و همگرایی رمز موفقیت ما در مدیریت شعب استان‌ها و مناطق است، افزود: این همگرایی در رشد منابع، مدیریت بهینه مطالبات و عدم تمرکز منابع به مشتریان خاص در منطقه غرب استان تهران دیده می‌شود که به پایداری رشد بانک کمک می‌کند.

بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه مدیریت و نظارت بر باجه‌های بانکی بسیار مهم است، اظهار کرد: رئیس شعبه ای که 20 باجه بانکی را مدیریت و نظارت می‌کند، به طور قطع مدیر توانمندی است و باید در ارتقا مشاغل بعدی مورد توجه، قرار بگیرد.

شیری با اشاره به اینکه افزایش مشتریان بزرگ و عمده باید در برنامه شعب و باجه‌های بانکی قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید حمایت و تعامل با باجه‌های بانکی را تقویت کنیم و شعب با باجه‌ها برای جذب مشتریان عمده همکاری داشته باشند.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کارآمد سازی شعب گفت: وقتی شعبه‌ای جابجا می‌شود فرصت ارزنده‌ای برای ایجاد باجه‌های بانکی و استفاده از ظرفیت آنها در منطقه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی و ساز وکار پرداخت تسهیلات ترجیحی از طریق باجه‌های بانکی روستایی در دست اقدام قرار دارد، ادامه داد: پرداخت تسهیلات برای دهیاری‌ها بسیارمهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه قطار پست بانک ایران در مسیر درست قرار گرفته و رو به آینده در حرکت است، تصریح کرد: همه ذی‌نفعان از حرکت این قطار منتفع شده‌اند، یکی از ذی‌نفعان همکاران بانک هستند و با محدودیتی که در 10 درصد افزایش حقوق داشتیم، تلاش کردیم با افزایش پرداختی‌ها به همکاران کمک کنیم به صورتی که در پنج ماهه ابتدایی سال نسبت به تمام سال گذشته، 37 درصد پرداختی خارج از حقوق به همکاران رشد داشته است.

شیری در پایان با اشاره به اینکه سقف پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌های دولتی اعلام شده است، گفت: تسهیلات مسکن از شمول سقف پرداخت تسهیلات کارکنان خارج شده است و پرداخت مابه التفاوت این تسهیلات از ابتدای مهرماه به کارکنان انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان و همچنین اکبر غلامی مدیر شعب منطقه غرب استان تهران گزارشی از عملکرد شاخص‌های مختلف منطقه اعلام کردند و در ادامه کارکنان ستادی و شعب منطقه، مشکلات، پیشنهادها و موضوعات مختلف حوزه اجرا را با مدیرعامل در میان گذاشتند.

در این جلسه فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی به سؤالات کارکنان حاضر در جلسه پاسخ دادند.

همچنین، سید رحمان حسین پور، محمد جوان و سید یعقوب علویان روسای ادارات روابط عمومی، اداره کل حسابداری و امور سهام و پایش عملکرد شعب و باجه ها حضور داشتند.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied