شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد کیش/

ورزشکاران کیش بر سکوی رقابت‌های نشنال کلوز اسکواش ایستادند

علیرضا شاملی و فرشته اقتداری هر دو از جزیره کیش موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های نشنال کلوز اسکواش شدند.

ورزشکاران کیش بر سکوی رقابت‌های نشنال کلوز اسکواش ایستادند

دیدار پایانی مسابقات اسکواش نشنال کلوز کیش صبح یکشنبه 20شهریور 1401 در سالن اسکواش کیش برگزار شد.

دیدار نهایی این مسابقات در قسمت بانوان، فرشته اقتداری سه بر یک از سد حریف خود هلیا استیلی از تهران گذشت و علیرضا شاملی نیز در رقابت نهایی بخش مردان سه بر صفر سمیع الله قاصدآبادی از تهران را شکست داد.

بر اساس نتایج این مسابقات در بخش مردان علیرضا شاملی با کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات ۵۰ امتیاز، سمیع الله قاصد آبادی با کسب مقام دوم ۳۲.۵ امتیاز و سپهر اعتمادپور و  محمدرضا ضیاکاشانی که به صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند؛ هر کدام ۲۰ امتیاز رنکینگ جهانی این رقابت ها را به دست آوردند.

همچنین در بخش زنان، فرشته اقتداری با کسب مقام قهرمانی ۵۰ امتیاز، هلیا استیلی با نایب قهرمانی ۳۲.۵ امتیاز و آیلی نیری و حدیث فرزاد که به صورت مشترک در سکوی سوم  این مسابقات ایستادند؛ هر کدام ۲۰ امتیاز رنکینگ جهانی این رقابت ها را کسب کردند.

آیین اهدای جوایز این مسابقات با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات،  مدیران و دست اندرکاران فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی، مدیران کیش و بخش خصوصی به عنوان حامیان مالی این مسابقات ظهر یکشنبه 20 شهریور در سالن اسکواش کیش برگزار شد.

لازم به ذکر است در مسابقات اسکواش نشنال کلوز کیش 64 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied