شمانیوز
شما نیوز

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد؛

دعوت از هنرمندان تئاترکیش برای مشارکت در برگزاری رویدادهای منطقه ای

یاسر شاه پیری گفت: سیاست این سازمان حمایت و بهره مندی از توان و ظرفیت های هنرمندان بومی از جمله هنرمندان تئاتر در اجراهای داخل و خارج جزیره است.

دعوت از هنرمندان تئاترکیش برای مشارکت در برگزاری رویدادهای منطقه ای

یاسرشاه پیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عصر دوشنبه 21 شهربور 1401 در نشست صمیمی با هنرمندان تئاتر کیش با اشاره به نقش پر رنگ هنرمندان تئاتر در فرهنگسازی جامعه گفت: هنرمندان تئاتر با بکارگیری از هنر خود که آن را عامل سرزندگی و حیات جامعه می دانم؛ می توانند در فرهنگ سازی جامعه کیش نقش آفرینی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه های این سازمان با رویکرد "رویداد محوری" در حوزه فرهنگسازی خبر داد و گفت: با مشارکت فعال و پویای جوامع هنری؛ برنامه های متنوع و مخاطب پسند در نیمه دوم سال در حوزه فرهنگسازی اجرا خواهد شد.

شاه پیری خاطر نشان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج، ایجاد نشاط و پویایی درجامعه، آموزش های کیشوندی، مهارت هایزندگی، پیشگیری از اعتیاد، روز کیش، بهره گیری از دانش روانشناسان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی،رعایت محیط زیست و توسعه فعالیت های آموزشی از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این آماده دریافت پیشنهادات هنرمندان کیش در مسیر فرهنگسازی موضوعات مد نظر در جامعه به ویژه در حوزه کودک و طنز هستیم؛ افزود: هنرمندان تئاتر می توانند با تدوین اجراهای مختلف هم سو با این رویدادها و همزمان با آنها، در مسیر فرهنگسازی و اعتلای هنر گام بردارند و از حمایت های این سازمان بهره مند شوند.

شاه پیری با تجزیه و تحلیل راه‌های توسعه بیش از پیش هنر نمایش در کیش بر همدلی و همفکری هنرمندان و سازمان تاکید کرد و افزود: برگزاری مداوم دوره های آموزشی، کارگاه های تئاتر و کلاس‌هایاستعدادیابی و برگزاری جشنواره ها از جمله تئاتر کافه ساحلی و تبدیل آنها به عنوان برند گردشگری از جمله مواردی است که با همکاری سازمان و هنرمندان تئاتر در جزیره کیش قابلیت اجرایی دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از حضور هنرمندان در این جلسه اظهار امیدواری کرد که با ایجاد هم‌افزایی و همدلی بیشتر، خدمات هنری و فرهنگی بیشتری به کیشوندان و گردشگران ارائه شود.

در پایان این جلسه هنرمندان به بیان دغدغه‌ها و مطالب خود در خصوص مسائل مختلف تئاتر کیش پرداخته و با سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تبادل نظر کردند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطفه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied