شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

از فرانسه تا سوئیس| بهترین مکان‌های دیدنی 3 کشور فرانسه، چک و سوئیس

هر فردی برای سفر خود دلیل خاصی دارد ولی همیشه اروپا بزرگترین گروه‌های مسافران را به خود اختصاص می‌دهد. از آنجایی که فصل سفر فرا رسیده، شاید بخواهید به اروپا سفر کنید. ما در اینجا قصد داریم مکان‌های گردشگری 3 کشور فرانسه، چک و سوئیس را برای شما بگوییم تا راحتتر برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

از فرانسه تا سوئیس| بهترین مکان‌های دیدنی 3 کشور فرانسه، چک و سوئیس

 هر فردی برای سفر خود دلیل خاصی دارد ولی همیشه اروپا بزرگترین گروه‌های مسافران را به خود اختصاص می‌دهد. از آنجایی که فصل سفر فرا رسیده، شاید بخواهید به اروپا سفر کنید. ما در اینجا قصد داریم مکان‌های گردشگری 3 کشور فرانسه، چک و سوئیس را برای شما بگوییم تا راحتتر برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

جاذبه‌های دیدنی فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای محبوب برای سفر است. همه شما معروفترین جاذبه‌های دیدنی این کشور مثل برج ایفل، موزه لوور، طاق پیروزی، کلیسای نوتردام و ... را میشناسید. اگر قصد شرکت در تور فرانسه پاییز را دارید باید حتما ویزای شینگن اخذ کنید.

1.پل میلائو: این پل که توسط نورمن فاستر طراحی شده، در جنوب این کسور و بر روی رودخانه تان قرار دارد.

2.جزیره مونت سنت میشل: این جزیره کوچک جزر و مدی، دورتر از ساحل نرماندی قرار دارد. در این جزیره، یک کلیسای بندیکت نورمن در نوک جزیره وجود دارد و اطراف آن خیابان‌ها و خانه‌هایی به سبک معماری شهرهای قرون وسطی قرار دارد.

3.شهر آنسی: این شهر در رشته کوه آلپ و انتهای شمالی دریاچه آنسی قرار دارد. این شهر قرون وسطایی با کانال‌های کوچک به چند قسمت تقسیم شده. مهمترین جاذبه دیدنی آن، بنایی به نام Palais de IIsle می‌باشد که در وسط کانال قرار گرفته است.

4.شهر استراسبورگ: یکی دیگر از شهرهای قرون وسطایی فرانسه، شهر قدیمی زیبای استراسبورگ است که دارای خیابان‌های باریک سنگ فرش شده استکه در 2 طرف خیابان ساختمان‌های چوبی و رنگی وجود دارد.

5.کلیسای جامع ریمز: تاجگذاری پادشاهان فرانسه در این کلیسا انجام می‌شد. ساخت این بنای خیره کننده که به سبک گوتیک بوده، از سال 1211 تا 1375 به طول انجامید.

ZQA

جاذبه‌های دیدنی چک

شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک، به عنوان عروس اروپا شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید در تور چک پاییز شرکت کنید بهتر است بدانید که چک پر از جاذبه‌های دیدنی است.

1.قلعه پراگ: پیشنهاد ما به شما این است که اولین جایی که از آن بازدید می‌کنید، قلعه باشکوه پراگ باشد. این قلعه باشکوه در سال 880 میلادی توسط پرینس بوریووج ساخته شده و مثل یک شهر کوچک در دل پراگ است. با قدم زدن در این قلعه، می‌توانید دنیای قدیم را از نزدیک لمس کنید.

2.پل چارلز: وقتی روی این پل قدم می‌زنید، یاد فیلم هری پاتر در هاگوارتز میوفتید. این پل در زمان سلطنت چارلز و به عنوان یادبود ساخته شده است و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گردشگران است.

3.ساعت نجومی: یکی از قدیمی‌ترین ساعت‌های جهان در پراگ قرار دارد و یکی از نمادهای کشور جمهوری چک است. درست در کنار این ساعت، 4 مجسمه وجود دارد که هرکدام نماد مرگ، غرور و حسادت هستند.

4.محله یهودی‌ها: محله جوسفوو در شهر پراگ مخصوص یهودی‌هاست. این محله قرن‌ها محله فقیر نشین بوده و از اواخر سال 1800 میلادی به آن توجه ویژه‌ای شده است. این محله با توجه به کلیساها و بافتی که دارد، امروزه به عنوان یکی از جذاب‌ترین محله‌ها برای گشت و گذار در پراگ محسوب می‌شود.

5.رودخانه ولتاوا: یکی دیگر از مهم‌ترین جاذبه‌های پراگ، رودخانه ولتاوا است که در مرکز شهر پراگ قرار داشته و جمهوری چک را به دو قسمت تقسیم می‌کند.

ERER

جاذبه‌های دیدنی سوئیس

همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا، کشور سوئیس است. ما در اینجا 5 جاذبه دیدنی آن را به شما معرفی می‌کنیم تا تا اگر خواستید در تور سوئیس شرکت کنید، حتما از آنها بازدید کنید.

1.سنت موریتز: اگر به اسکی و ورزش‌های زمستانی علاقمند هستید، جایی بهتر از سنت موریتز پیدا نمی‌کنید. یخچال‌های طبیعی، دریاچه‌های شفاف و تمیز، جنگل‌های کوهستانی و ... یک بهشت برفی از سنت موریتز ساخته است که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند.

2.برن: یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی، شهر تاریخی برن است که تاریخ باستانی را با امکانات مدرن ترکیب کرده. تاریخ این شهر به قرن 14 یا 15 میرسد.

3.آبشار راین: بلندتری آبشار اروپای مرکزی، آبشار راین در سوئیس قرار دارد. دهانه این آبشار در حدود 150 متر بوده و خروشان‌ترین حالت خود را در ماه‌های ژوئن و جولای نشان می‌دهد. در این ماه‌ها ارتفاع ریزش آب به بالای 20 متر نیز می‌رسد.

4.دریاچه لوگانو: شهر و دریاچه لوگانو در نزدیکی مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد. اگر بخواهیم منظره دریاچه را برای شما وصف کنیم باید بگوییم که آبی زلال در میان سلسله کوه‌ها قرار دارد و به علت وجود شیب ملایم کوهستان، در دامنه آن چندین ساختمان رنگی به چشم می‌خورد.

5.زوریخ: اگر قصد خرید اجناس با کیفیت دارید و یا دوست دارید در خیابان‌های سنگفرش شده و رنگارنگ قدم بزنید، زوریخ بهترین انتخاب برای شماست. در شمال غربی این شهر، دریاچه زوریخ قرار دارد. همچنین یک باغ وحش بی‌نظیر در این شهر قرار دارد که 360 نوع جانور را در خود جای داده است.

24adff6c-d574-4ba9-a62e-4da6c8582a3d

سخن آخر

پیشنهاد ما به شما شرکت در تور فرانسه است، زیرا یکی از ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین تورهای اروپایی‌ست.

آژانس ژیوار یکی از اژانس‌های ریجستر سفارت فرانسه است که می‌توانید برای اخذ 100 درصدی ویزای خود از طریق آژانس ژیوار اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ژیوار مراجعه و یا با شماره تلفن 54795000 021 تماس حاصل فرمائید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied