شمانیوز
شما نیوز

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

ضرورت ارتقای وضعیت اجتماعی جزیره قشم

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت ارتقای وضعیت اجتماعی جزیره به ویژه در حوزه‌های سلامت، ورزش و آموزش تاکید کرد.

ضرورت ارتقای وضعیت اجتماعی جزیره قشم

حجت الاسلام محمدسعید آخوندی در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش این سازمان بیان داشت: در عرصه اجتماعی نمی‌توان کار را به صورت اداری پیش برد و باید به صورت میدانی از ظرفیت مردم برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز کار قرارگاه تحول اجتماعی امیرالمومنین (ع) در قشم و هم‌افزایی بخش‌های متولی در سازمان و شهرستان می‌توان تا حد زیادی وضعیت اجتماعی را ارتقاء داد.

حجت الاسلام آخوندی تصریح کرد: ما در حوزه ورزش نیز به توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیاز داریم و دربرنامه‌ریزی برای توسعه باید به تدوین برنامه متوازن دقت کرد تا روستانشینان غربی نیز بتوانند از خدمات ایجاد شده بهره لازم را ببرند.

وی با تاکید به ضرورت آماده‌سازی نوجوانان و جوانان قشم برای حضور در میدان‌های ورزشی ملی و بین‌المللی و کسب مقام‌های برتر، افزود: جزیره قشم ظرفیت بی‌نظیری برای توسعه ورزشی‌های آبی و ساحلی دارد و تلاش می‌کنیم بستر توسعه این ورزش‌ها را فراهم کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در بخشی دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در حوزه سلامت نیز نیاز به ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در بحث مراقبت از مادران باردار و نوزادان تازه متولد شده احساس می‌شود.

حجت الاسلام آخوندی با تاکید بر ضرورت تسهیل دسترسی روستانشینان غرب جزیره به خدمات بهداشتی افزود: برای احیای طبقه دوم بیمارستان جی‌جیان و افزایش ارائه خدمات در این مرکز برنامه‌های لازم پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر مسئولیت خطیر مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش برای ساماندهی تمام حوزه‌های پیش گفت، از زحمات بی‌شائبه، شبانه‌روزی و جهادی سید مسعود موسوی قدرانی و حکم انتصاب سید احمدحسینی به عنوان سکاندار جدید این مجموعه را اهدا کرد.

بنابراین گزارش، در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه ازاد قشم، کوروش قاسمی مدیرکل حراست، سید نبی‌الله موسوی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات و مهدی سلامتی هرمزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied