شمانیوز
شما نیوز

مهندس سلطانی در آیین رونمایی از سامانه بیلینگ تجاری مشتریان شرکت مخابرات :

شفافیت و سهولت در پاسخگویی به مشتریان از اولویت های مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : این شرکت به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های خدمات رسان به مردم، سامانه بیلینگ تجاری مشتریان را باهدف شفافیت و سهولت در پاسخگویی به مشتریان و با توانایی متخصصان این شرکت ایجاد کرد .

شفافیت و سهولت در پاسخگویی به مشتریان از اولویت های مخابرات است

مهندس سلطانی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که با حضور ،معاونین ستادی و مدیران منطقه البرز و ارتباط ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات مناطق، امروز دوشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت : یکی از مهم ترین سیاست های راهبردی، پیاده سازی برنامه های توسعه ای در شرکت است با توجه به اینکه زیر ساخت های لازم برای ایجاد چنین سامانه هایی چندان مهیا نیست اما متخصصان این شرکت با تکیه بر توان داخلی و در راستای کاهش وابستگی به شرکت های بیرونی این سامانه را طراحی و ایجاد کردند .

مهندس سلطانی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینه ها درمجموعه شرکت مخابرات از همه مدیران خواست تا فضا را برای تبلور استعدادها و توانایی نیروهای متخصص فراهم کنند .

وی با بیان اینکه ایجاد چنین سامانه هایی با وجود مزیت های بسیار با تکیه بر توان درون سازمانی برای نیل به اهداف شرکت و در جهت تکریم مشتریان مایه بسی مباهات است گفت : از همه همکاران متعهد ی که برای طراحی و پیاده سازی این سامانه تلاش کردند صمیمانه قدردانی می کنم .

در ادامه این مراسم دکتر زارعیان ، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تشریح مزیت های سامانه بیلینگ تجاری مشتریان ابراز امیدواری کرد : با راه اندازی سامانه های این چنینی شاهد افزایش رضایت مشتریان خواهیم بود .

وی از مزایای این سامانه به سهولت دسترسی مشتریان به صورتحساب همه دوره هاا شاره کرد گفت : مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند برای دریافت صورت‌حساب همه دوره های تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من مشاهده کنند .

دکتر زارعیان از دیگر مزایای این سامانه به شفافیت در صورتحساب، کاهش لاوصولی ها و هزینه های نگهداری و پشتیبانی اشاره کرد و اظهارداشت : افزایش امنیت و پایداری سامانه و عدم وابستگی به پیمانکاران برون سازمانی نیز از مزایای پیاده سازی این سامانه است .

در این مراسم همچنین مهندس سید صالحی معاون فناوری شرکت مخابرات ایران به تشریح روند آماده سازی جزییان این سامانه پرداخت و گفت : توسعه خدمات فناوری به عنوان مهم ترین فعالیت در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان است که باید به آن توجه ویژه داشت .

در ابتدا مراسم دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز نیز ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت توجه به سامانه های خدمات رسان شرکت به منظور شفافیت به مشتریان به تشریح روند پیاده سازی و ایجاد سامانه بیلینگ تجاری مشتریان پرداخت و گفت : این سامانه به عنوان سامانه بومی و با تکیه بر توان همکاران متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و تجاری راه اندازی شد .

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied