شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل بیمه پاسارگاد ؛

جلسه ارزیابی پنجمین دوره جایزه بین المللی مدیریت دانشی بیمه پاسارگاد برگزار شد

جلسه ارزیابی “پنجمین دوره جایزه بین المللی مدیریت دانشی” با حضور مدیرعامل ، معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت و تیم ارزیابی جایزه در تاریخ ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

جلسه ارزیابی پنجمین دوره جایزه بین المللی مدیریت دانشی بیمه پاسارگاد برگزار شد

انجمن مدیریت ایران هرساله با هدف ارتقای دانش مدیران از طریق ارائه پژوهش های نوآورانه دانشی، ارتقای عملکرد سازمانی در حوزه مدیریت دانشی،تعامل و گفتگو در زمینه آخرین یافته های حاکمیت و نوآوری در سازمان دانشی و همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت استقرار و بهبود فرآیندهای مدیریت دانشی و استفاده بهینه از دست آوردهای آن جهت افزایش توانایی سرمایه های انسانی اقدام به برگزاری جایزه مدیریت دانشی می­ نماید.

مدیریت سرمایه انسانی و آموزش شرکت بیمه پاسارگاد به منظور بهبود روند ارزیابی در فرآیند جایزه ، اقدام به حضور در دوره آموزشی” اظهارنامه نویسی براساس مدل مدیریت دانشیKM4D   ” بر مبنای منطق RADAR  با حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان دانشی شرکت نمود. هدف از حضور در این دوره ها آشنایی با مفاهیم و مدل های اصلی مدیریت دانشی، ارتقای مهارت های طراحی و تدوین مدیریت دانشی، کسب تجارب جدید از طریق کارگاه های اجرائی و همچنین آشنایی با روش‌ها، اصول و مهارت‌های مورد نیاز تدوین اظهارنامه جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی می باشد.

جهت حضور در این جایزه ، مدیریت سرمایه انسانی و آموزش پس از گذراندن دوره های تخصصی و با همکاری سایر مدیریت ها کلیه اقدامات دانشی صورت گرفته طی یک سال گذشته سازمان را در قالب اظهارنامه ای مشتمل بر پاسخ سئوالات و مستندات تهیه و تنظیم نمود.

پس از ارائه اظهارنامه و بررسی اولیه آن ، جلسه ارزیابی با حضور تیم ارزیابی جایزه و همچنین جناب آقایان معصوم ضمیری مدیرعامل، حمید احمدزاده عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت توسعه بازار، حبیب میرزایی معاون طرح ، توسعه و فناوری اطلاعات ، خانم آزاده حیدری مدیر سرمایه انسانی و آموزش و با مشارکت جمعی از مدیران شرکت بیمه پاسارگاد جهت ارائه توضیحات تکمیلی به صورت حضوری برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی شواهد و مستندات مورد نیاز و مرور تجارب پیشین ، پرسش و پاسخ هایی در راستای بهبود روند ارزیابی از سوی ارزیابان ارشد صورت پذیرفت.همچنین در انتهای جلسه گزارش بازخورد این ارزیابی در قالب بیان نقاط قوت و قابل بهبود جهت خلق ارزش،بهبود فرایندها در حوزه مدیریت صحیح دانشی به عنوان مزیت رقابتی شرکت در صنعت بیمه ارائه شد.

گفتنی است نتیجه نهایی ارزیابی به صورت رسمی از طریق دبیرخانه جایزه اعلام می گردد و برنامه تقدیر از شرکت های متقاضی همزمان با کنفرانس مدیریت دانشی با رویکرد حاکمیت نوآوری با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش و دانشگاه خاتم ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

همچنین در دوره پیشین این جایزه، گواهینامه سه ستاره به بیمه پاسارگاد به پاس توجه جدی مدیریت به این حوزه و ماهیت مأموریت و عملکرد این شرکت اهدا شد.

 

روابط عمومی بیمه پاسارگاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied