شمانیوز
شما نیوز

سید سعید شمسی‌نژاد عنوان کرد:

اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نقش‌آفرینی کنند

رئیس جشنواره فرهنگی هنری مهر ایران از اصحاب رسانه خواست هر موضوعی را که به قرض‌الحسنه مرتبط است، در قالب‌های مختلف رسانه‌ای که در فراخوان جشنواره درج شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نقش‌آفرینی کنند

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک گفت: در جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه قصد داریم موضوع مقدس قرض‌الحسنه را مورد توجه قرار دهیم و به آثار اقتصادی – اجتماعی این فرهنگ پسندیده پرداخته و این فرهنگ دیرینه ایرانی-اسلامی را به کمک رسانه‌ها و اهالی هنر در جامعه ترویج دهیم.

شمسی‌نژاد اظهار داشت: ترویج قرض‌الحسنه از این حیث ضرورت دارد که هم یکی از اصلی‌ترین عقود اسلامی و به‌نوعی نماد بانکداری اسلامی است و هم شیوه تأمین مالی ارزانی برای افراد و شرکت‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر، حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و اصحاب رسانه مروج فرهنگ قرض‌الحسنه و بسترسازی برای ایجاد شبکه فعالان هنر و رسانه در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، از جمله اهداف جشنواره ملی قرض‌الحسنه است.

وی با عنایت به نقش اثربخش رسانه‌ها، اظهار داشت: رسانه‌ها اثربخش‌ترین مجرای اطلاع‌رسانی و همچنین آموزش و ترویج مفاهیم مختلف هستند. از همین رو یکی از بخش‌های اصلی جشنواره به آثار رسانه‌ای تخصیص داده شده و امیدواریم شاهد تولید آثار فاخر و اثربخش رسانه‌ای با موضوع قرض‌الحسنه باشیم.

شمسی‌نژاد افزود: دبیرخانه جشنواره در بخش رسانه به دنبال جذب آثاری است که هوشمندانه توسط خبرنگاران تولید شده، در سیر واقعی و طبیعی تولید اخبار شکل گرفته و در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

وی در ادامه گفت: محورها و موضوعات این جشنواره شامل «قرض‌الحسنه در آیینه‌ قرآن و عترت»، «قرض‌الحسنه، ازدواج آسان و فرزندآوری»، «قرض‌الحسنه، تولید و اشتغال پایدار»، «قرض‌الحسنه، توسعه‌ علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان»، «قرض‌الحسنه، بهداشت و درمان»، «قرض‌الحسنه و آموزش»، «قرض‌الحسنه و کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی» و «قرض‌الحسنه و سبک زندگی ایرانی – اسلامی» است.

رئیس جشنواره فرهنگی هنری مهر ایران خاطر نشان ساخت: ارسال آثار از سوی شرکت‌کنندگان تا ۷ آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied