شمانیوز
شما نیوز

پترول/

5 طرح شرکت پترول با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری

رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس : 5 طرح شرکت پترول در نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.

5 طرح شرکت پترول با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری

رشید قانعی مدیرعامل پترول در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست و در گفتگو با خبرنگاران گفت : با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری و ساخت 5 واحد در مجموعه پترول تا نیمه دوم سال 1402 در مجموع 300 هزار تن به ظرفیت مجموعه پترول و 700 میلیون دلار به درآمد های پترول اضافه خواهد شد.

وی افزود : درحال حاضر ظرفیت تولید مجموعه های پترول تقریبا حدود 1.5 میلیون تن شامل تولید ایلام و لردگان و... است. اما باسرمایه گذاری در این 5 طرح جدید حدود 300 میلیون دلار سرمایه گذاری صورت می گیرد و 700 میلیون دلار به درآمد پترول اضافه خواهد شد. وی با اشاره به این 5 طرح جدید گفت : طرح اول، پتروآرمند لردگان در کنار پتروشیمی لردگان است و کریستال ملامین تولید خواهد کرد. لایسنس بسیار خوبی دارد که باعث شده بهره وری تولید 100 درصد افزایش یابد. یعنی اگر در طرح های دیگر از هر 3 واحد اوره یک واحد کریستال ملامین تولید می شود. این واحد در حال حاضر 45 درصد تولید دارد و تا نیمه دوم سال آینده این واحد 40 هزار تنی به بهره برداری می رسد که بزرگترین واحد تولیدی کشور در کریستال ملامین است .

 

هفته نامه تخصصی صنایع پتروشیمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied