شمانیوز
شما نیوز

فرهادی در دیدار با فرمانده مرزبانی گیلان

امنیت نخستین اصل در روند فعالیت اقتصادی، سرمایه گذاری است

عیسی فرهادی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان همزمان با آغاز هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، در دیدار با سرهنگ اصغر بازگیر فرمانده مرزبانی استان گیلان ضمن تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های پرسنل نیروی انتظامی تصریح کرد که امنیت نخستین اصل در روند فعالیت اقتصادی، سرمایه گذاری است.

امنیت نخستین اصل در روند فعالیت اقتصادی، سرمایه گذاری است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این گفتگو با ارائه تحلیلی از نقش محوری امنیت روانی، اجتماعی و سایر شاخص های امنیت برای هر گونه فعالیت در عرصه اجتماع، اظهار داشت: وجود نظم و انتظام بخشی به روابط و مناسبات جامعه براساس قانون یکی از مهمترین پیش فرض های موجود در مراودات اجتماعی،اقتصادی و....محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در نتیجه قبل از هر گونه فعالیتی نظم و امنیت مهمترین ارزیابی صورت گرفته از سوی افراد و شرکت ها بوده در نتیجه در هر گونه فعالیت خدماتی، عمرانی، سرمایه گذاری و اقتصادی ما وامدار خدمات نیروی های جان بر کف و خدوم نیروی انتظامی هستیم.

فرهادی با قدردانی از تلاش ها و خدمات دریابانی در حوزه امنیت دریایی و همکاری با مجموعه حراست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: همکاری‌های دو جانبه این منطقه و نیروی انتظامی ، مرزبانی و دریابانی در قالب‌های امنیت اجتماعی و سرمایه گذاری، مایه دلگرمی فعالین اقتصادی، گردشگران و ساکنین منطقه شده و راهبرد این سازمان توسعه همکاری های دوجانبه است.

فرمانده دریابانی استان گیلان نیز با بیان اینکه حفظ امنیت و نظم براساس قوانین و مقررات اولین انتظار بحق مردم و فعالین اقتصادی بوده و در این راه، نیروی انتظامی تضمین امنیت برای هرگونه فعالیت اقتصادی را وظیفه سازمانی خود قلمداد می کند.

وی با اشاره به تصریحات مقام معظم رهبری در زمینه های حمایت از فضای کسب و کار و اقتصاد مقاومتی، نیروی انتظامی را خدمتگزار مردم و سرمایه گذاران در مسیر جهاد اقتصادی برشمرد و گفت: باید از اقدامات و همکاری های سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه های نظارتی و انتظامی و همچنین تکمیل پایگاه دریابانی در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین قدردانی کرد چراکه حضور مأموران دریابانی موجب ارتقاء سطح امنیت اقتصادی و اجتماعی در منطقه آزاد انزلی شده و خواستار افزایش همکاری های دو سویه به منظور پیشبرد راهبرد های مدنظر و ارتقای سطح امنیت بر اساس مأموریت های ابلاغ شده هستیم.

گفتنی است در این دیدار که معاونین فرماندهی دریابانی استان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند، فرماندهی مرزبانی استان گیلان با اهدای لوح از مساعدت های مدیر عامل سازمان تقدیر به عمل آورد.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied