شمانیوز
شما نیوز

همزمان با هفته گردشگری و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

افتتاح اولین برج پرنده نگری و دهکده شناور ایران در قشم

همزمان با هفته گردشگری نخستین برج پرنده نگری شناور و دهکده شناور کشور در محدوده ذخیره گاه زیست کره حرا روستای گورزین، توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

افتتاح اولین برج پرنده نگری و دهکده شناور ایران در قشم

افشار فتح الهی در این مراسم، اظهار داشت: باید با استفاده از فرهنگ، سنت ها و ظرفیت های بکر طبیعی برای توسعه و رونق صنعت و اقتصاد گردشگری برنامه ریزی و تلاش کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: اجرای ایده های خلاقانه در حوزه گردشگری و معرفی پتانسیل های موجود در جزیره قشم می تواند به جذب بیشتر گردشگر و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه محلی کمک کند.

وی در پایان با بیان اینکه باید برای تقویت زیرساخت های گردشگری جزیره هدف گذاری دقیقی داشت، خاطرنشان کرد: آموزش و توان افزایی جامعه محلی از مهمترین برنامه هایی است که می تواند موجب توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار برای بخش های مختلف جزیره شود.

براساس این گزارش، نخستین برج پرنده نگری و دهکده شناور کشور با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال در محدوده ذخیره گاه زیست کره حرا روستای گورزین افتتاح شد.

همچنین این مجموعه گردشگری در فاز اول بخش های مختلفی از جمله دو واحد سوئیت شناور، یک شناور پشتیبانی و یک قایق همیار و امکاناتی از قبیل کافه جهت سرو غذاهای محلی را شامل شده و برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied