شمانیوز
شما نیوز

با تصمیم و مصوبه اعضای هیأت مدیره صورت گرفت؛

سکاندار جدید بیمه میهن تعیین شد

با تصمیم و مصوبه اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید این شرکت انتخاب و معرفی شد.

سکاندار جدید بیمه میهن تعیین شد

بر اساس مصوبه اخیر اعضای هیأت مدیره بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی امروز ( سه شنبه ) در جلسه شورای مدیران و با حضور هیأت مدیره بیمه میهن به عنوان مدیرعامل(سرپرست) معرفی و بر صندلی مدیریت ارشد این شرکت تکیه زد. پیش از این رسول آریان پور عهده دار مدیریت ارشد بیمه میهن بود.

در این جلسه ابتدا دکتر مصطفوی و آریان پور به طرح دیدگاههای خود در ارتباط با مسائل بیمه میهن و مصوبه هیأت مدیره مبنی بر انتخاب مدیرعامل پرداختند و برای مدیرعامل جدید در پیشبرد اهداف و راهبری شرکت آرزوی موفقیت کردند و سپس مدیرعامل جدید ضمن تقدیر از خدمات و زحمات رسول آریان پور در کسوت مدیریت ارشد اجرایی شرکت، سیاست ها و برنامه های خود را در حوزه های بیمه گری، اجتماعی و اقتصادی اعلام کرد.

شیخ الاسلامی خروج از ماده 141 قانون تجارت و افزایش سرمایه را از اولویت های نخست و مهم بیمه میهن عنوان کرد و توسعه بازار، افزایش توان مجموعه در حوزه فناوری، امنیت و نگهداری اطلاعات، طراحی محصولات جدید بیمه ای، سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت های دولتی و خصوصی و نقش آفرینی در رویدادهای اجتماعی و فرهنگی کشور و کاستن از آسیب های اجتماعی را از جمله برنامه های خود برشمرد. در پایان این مراسم، مدیران مجموعه از خدمات و زحمات مدیرعامل پیشین با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

سیدهادی شیخ الاسلامی از مدیران جوان، خوشنام و تحصیلکرده در حوزه بیمه است. شرکت بیمه میهن برای تقویت بنیه مالی و افزایش نقدینگی، نیازمند افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی هاست و انتظار می رود با تحولات و رویکردهای جدید و انتقال مالکیت شرکت بیمه میهن به سهامداران جدید، افزایش نقدینگی و توان مالی شرکت، توسعه فعالیت بیمه های اتکایی، حضور فعال در کنسرسیوم های بیمه ای، بهینه سازی ترکیب پرتفوی و جذب بیمه نامه های سود آور در این شرکت رقم بخورد.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied