شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک کشاورزی:

تلاش و همدلی کارکنان و توجه ویژه به مشتریان، عامل موفقیت بانک کشاورزی خواهد بود

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، در نخستین روز کاری پس از انتصاب به سمت مدیرعاملی این بانک، از برخی شعب تهران بازدید و بر ضرورت توسعه و ارتقای خدمات بانک در راستای حمایت مضاعف از بخش کشاورزی، تولید و اشتغال در کشور، جذب منابع و افزایش سهم از بازار تأکید کرد.

تلاش و همدلی کارکنان و توجه ویژه به مشتریان، عامل موفقیت بانک کشاورزی خواهد بود

فرخ نژاد در این بازدید که صبح پنجشنبه 14مهرماه و با هدف دیدار با کارکنان و بررسی وضعیت شعب برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعب این بانک در سراسر کشور، حضور در بانک کشاورزی را به لحاظ ارائه خدمت به مشتریان به ویژه فعالان بخش کشاورزی فرصتی گرانبها و ارزنده دانست و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت، همدلی، تعامل و تفاهم کارکنان توانمند و متخصص در مسیر پیشبرد اهداف این بانک گام های موثری برداشته شود.

وی در تشریح نقش و جایگاه مشتری و اهمیت کارکنان شعب و واحدهای مرتبط با مشتریان در افزایش رضایتمندی، جذب منابع و افزایش سهم از بازار خاطرنشان کرد: تعامل موثر با  مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه تجهیز منابع به شمار می آید و همچنین توجه به نظم و آراستگی شعب و معرفی خدمات و محصولات به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک، ارتباط بانک با مشتریان را تقویت خواهد کرد.

فرخ نژاد شناسایی ظرفیت ها در زمینه ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی داخلی را یکی از مولفه های اصلی در پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش درآمدهای کارمزدی دانست و ابراز امیدواری کرد: الزاماتی همچون رعایت منابع و مصارف، توسعه و ارتقای خدمات ارزی، افزایش خدمات بانکی کارمزدی، صدور ضمانتنامه ها، توسعه خدمات الکترونیک و ارتقای شبکه پایانه های فروش(pos)و نیز دقت و سرعت در ارائه خدمات، مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرخ نژاد ضمن اشاره بر ضرورت جذب منابع به منظور انجام تکالیف قانونی و افزایش سهم از بازار متناسب با برنامه های تدوین شده، وصول مطالبات را یکی از راهکارهای موثر در تجهیز منابع و افزایش توان تسهیلات دهی بانک دانست و بر پیگیری وصول مطالبات در چارچوب ضوابط قانونی و مقررات ابلاغی تأکید کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی درادامه گفت: بررسی و در صورت لزوم اصلاح و بازنگری در فرآیندها خصوصاً فرآیندهایی که روند خدمت رسانی به مشتریان را بهبود می بخشد و نیز اطمینان از سرعت خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش کشاورزی، به افتخارات و کارنامه موفق بانک کشاورزی در کمک به تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور اشاره و خاطر نشان کرد: این دستاوردها و موفقیت ها از تلاش دلسوزانه و عملکرد مسئولانه کارکنان این بانک در سراسر کشور نشأت گرفته است.

فرخ نژاد با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک کشاورزی را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و  با تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان افزود: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.

 

روابط عمومی بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied