شمانیوز
شما نیوز

در گفت و گوی اختصاصی با شمانیوز مطرح شد

جزئیات و مزایای صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث پارسیان

مدیر بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان با اشاره به راه اندازی سیستم صدور آنلاین و تمدید بیمه نامه شخص ثالث بیمه پارسیان در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شمانیوز به بیان جزئیات و مزایای خرید آنلاین این بیمه‌نامه پرداخت که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

جزئیات و مزایای صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث پارسیان

به گزارش شمانیوز، خرید آنلاین بیمه و دریافت آن در درب منزل به مراتب از یافتن یک دوست آگاه، رفتن به مراکز خرید و استعلام و مقایسه قیمت‌ها آسان‌تر است. درک انتظارات و نحوه تاثیر انتخاب بر خرید اینترنتی بیمه، فرایند را تسهیل می‌کند. برای درک بهتر موضوع و اینکه اصولا خرید آنلاین بیمه نامه خودرو چه مزایایی دارد و نحوه خرید و تمدید آن در فضای کسب وکار اینترنتی چگونه است، با جعفر سلطانی احمدآباد مدیر بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان به گفت‌و گو نشستیم.

جعفر سلطانی در پاسخ به سوال خبرنگار شمانیوز مبنی بر مزایای صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث پارسیان، گفت: از آن جایی که شرکت بیمه پارسیان به عنوان یک شرکت بیمه خصوصی و خلاق و پیشرو در صنعت بیمه می باشد و با رویکرد جلب رضایت بیمه گزاران و جذب پورتفو و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت بابت تسهیل دسترسی عموم مردم به تهیه بیمه نامه، اقدام به ایجاد شرایط خرید بیمه نامه شخص ثالث به صورت آنلاین نموده است.

وی غیرحضوری بودن را از جمله مزایای مهم این طرح خرید بیمه نامه اجباری شخص ثالث عنوان کرد و افزود: نام دیگر این طرح "فرا" بوده و این واژه مخفف فوری، راحت و آسان است. همچنین دسترسی به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل نیز از دیگر مزایای این طرح است ضمن اینکه بیمه گزار به صورت مستقیم با شرکت بیمه گر روبروست و این باعت جلب اعتماد بیشتر مشتریان می گردد.

مدیر بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان در توضیحاتی بیشتر جهت آشنایی با این طرح، تصریح کرد: تمامی مشتریان فارغ از این موضوع که بیمه نامه قبلی آن ها متعلق به کدام شرکت بیمه گر است، می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی بیمه پارسیان به آدرس www.parsianinsurance.ir اقدام به خرید بیمه نامه شخص ثالث فرمایند.

سلطانی در خصوص روش تمدید بیمه نامه در این سیستم، بیان داشت: بیمه گزاران پس از مراجعه به سایت اینترنتی شرکت وارد بخش خرید بیمه نامه شخص ثالث شده و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و پرداخت حق بیمه از طریق درگاه اینترنتی، اقدام به خرید بیمه نامه می نمایند.

وی در پایان به بیان راه های دسترسی به سیستم صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث پارسیان پرداخت و گفت: این امکان برای کلیه بیمه گزاران با هر گونه وسیله ارتباطی هوشمند از قبیل کامپیوتر، تبلت، موبایل و غیره، با مراجعه به سایت رسمی شرکت بیمه پارسیان(صفحه اصلی سایت، قسمت خدمات اینترنتی و انتخاب گزینه صدور و تمدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو) و همچنین از طریق اپلیکیشن چتر همراه پارسیان فراهم شده است.

گفتنی است؛ بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است. منظور از اشخاص ثالث، کلیه سرنشینان وسیله بیمه‌شده و یا افراد خارج از آن به جز راننده مسبب حادثه هستند که به آن‌ها خسارت وارد شده است. بر اساس ماده 6 قانون بیمه شخص ثالث، از تاریخ انتقال مالکیت وسیله نقلیه، کلیه حقوق و تعهدات ناشی از قرارداد بیمه به خریدار خودرو منتقل می‌شود و او تا پایان مدت قرارداد بیمه، بیمه‌گزار محسوب می‌شود. ولی تخفیفات عدم خسارت بیمه شخص ثالث قابل انتقال نیست.

شاخص‌های تاثیرگذار در تعیین بهترین بیمه شخص ثالث، سطح توانگری شرکت‌های بیمه، تعدد مراکز پرداخت خسارت، میزان تخفیفات بیمه شخص ثالث، پوشش‌های مالی، رتبه رضایتمندی و سهم از بازار شرکت بیمه‌گر هستند. با مراجعه به سایت بیمه پارسیان و مطابق با فرمول ذکر شده در مطلب فوق می‌توانید میزان موفقیت این بیمه‌نامه را کسب و با آسانی نسبت به خرید آن اقدام نمایید. همچنین غیرحضوری بودن و دسترسی در تمامی ساعات شبانه‌روز از جمله مواردی مهم است که صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث به صورت آنلاین را در میان متقاضیان پرطرفدار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied