شمانیوز
شما نیوز

رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‎گذاری سازمان بورس:

جلسه هم‌فکری بررسی ابهامات اصلاحات اساسنامه پالایش و دارا یکم برگزار شد

جلسه هم‌فکری مدیران ارشد سازمان بورس و صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم در راستای اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در اسرع وقت، برگزار شد.

جلسه هم‌فکری بررسی ابهامات اصلاحات اساسنامه پالایش و دارا یکم برگزار شد

رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‎گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به جلسه‌ای که‌ بعدازظهر سه‌شنبه، ۱۲ مهرماه، با حضور معاون نظارت بر نهادهای مالی، علیرضا ناصرپور، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، رضا نوحی حفظ‌ ‌آباد، مدیران صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم و نمایندگان دولت از شرکت پالایش پخش و وزارت اقتصاد برگزار شد، به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: طی هفته گذشته، اصلاحات در اساسنامه دو صندوق یادشده به تصویب هیئت دولت رسید و در جلسه مذکور بر اجرایی شدن اصلاحات و برگزاری مجمع در همین راستا، در اسرع وقت تاکید شد.

به گفته علی‌اکبر ایرانشاهی، این جلسه، یک نشست همفکری بود تا مصوبات هیئت وزیران در خصوص اصلاحات اساسنامه صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم در اسرع وقت اجرایی شود.

او ادامه داد: در این جلسه، ابهامات موجود در اصلاحات اساسنامه صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم برطرف شد.

چندی پیش اساسنامه صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم با هدف به حداقل رساندن فاصله میان قیمت معاملاتی و خالص ارزش دارایی (NAV) هر واحد سرمایه‌گذاری اصلاح شد. تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.

 

سنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied