شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

چرا چیپس خانگی ترد طرفداران بیشتری دارد؟

امروزه از سیب زمینیها استفاده بسیاری شده که از آن چیپس خوشمزه و ترد درست می کنند البته شما به صورت خانگی هم می توانید یک محصول تازه درست نمایید، فقط کافی بوده که دستور العمل را رعایت نمایید تا یک مواد غذایی بسیار سالم را خود در کنار خانواده میل کنید.

چرا چیپس خانگی ترد طرفداران بیشتری دارد؟

قطعا شما یکی از افرادی هستید که به چیپسهای خانگی علاقه بسیار داشته و حاضر به کناره گیری از این محصول نخواهید بود، شما عزیزان برای سفارش عمده چیپس خانگی، ابتدا در سایت آراد برندینگ از تکمیل اطلاعات فردی در فرم بالا تعداد خرید را ثبت نموده و سپس مشاوران فروش ما با شما تماس حاصل می فرمایند.

 

یکی از خوراکیهایی که از قدیم تا به امروز طرفدار بسیاری داشته چیپس است که با طعمهای فلفلی، نمکی، پیاز جعفری، سرکه ای و غیره تولید شده و به همراه ماست و خالی میل می شود که انتخاب آن سلیقه ای است، این محصول بعد از تولید و ارائه به بازار مشتریان بسیاری پیدا کرده و در خارج از ایران نیز داوطلب چیپس هستند که ایران در این زمنیه فعالیت بسیار گسترده ای را آغاز کرده و تجارت این نوع محصول به تمامی کشورهای همسایه شروع نموده است و اندکی از سود بسیار بالای آن را به دولت برای بهبودی وضعیت اقتصادی می دهند.

 

چیپس خانگی سرکه ای

امکان تهیه چیپس با روغن زیتون هم وجود دارد، در این مورد، بهتر است چیپس خانگی سرکه ای را در روغن سرد فرو کنید و سپس بگذارید حدود 30 دقیقه بجوشد تا چیپس آماده شود، هر چه روغن استفاده می کنید، توصیه می شود بعد از پنج تا هفت بار سرخ کردن آن را تجدید کنید و در صورت امکان بین هر بار استفاده آن را فیلتر کنید. هنگام پخت و پز، هر بار سیب زمینی ژپتو زیادی را در روغن سرخ کردنی فرو نبرید، زیرا در معرض خطر کاهش دما چندین درجه و از دست دادن چیپس خانگی هستید.

پس حتما سیب زمینیهای خود را در دسته های کوچک سرخ کنید، در نهایت، برای اینکه بدانید چه زمانی روغن شما به اندازه کافی داغ است، کافی است یک تکه نان کوچک را در آن فرو کنید روغن وقتی خوب است که حبابهای کوچک روی سطح نان ظاهر شود.

9d8cf4f8-e4b7-4e5c-88cc-c2de630516b4

بهترین دستور درست کردن چیپس خانگی بدون شک با سیب زمینیهای درجه یک است، پس از برش به صورت نوار، چیپس را به مدت ده دقیقه در آب بسیار داغ و کمی نمک فرو کنید.

این کار به طور قابل توجهی اثر حذف نشاسته اضافی از سیب زمینی را دارد که پخت بهتر را تضمین می کند، حتما آنها را با رول کاغذ جاذب به خوبی بپیچانید تا آب یک بار در سرخ کن تبدیل به بخار نشود و روغن سرخ کردنی جدا نشود.

پخت و پز در دو مرحله انجام می شود: مرحله اول، از قبل انجام شده: سیب زمینیهای خود را به مدت یک ربع در روغن (یا چربی ذوب شده) در دمای 130/150 درجه سانتیگراد غوطه ور کنید، تا زمانی که پوسته جامدی روی سطح ایجاد شود.

اما بدون اینکه اجازه دهید قهوه ای شوند، چیپس را بعد از این پخت اول بردارید و با تکان دادن سبد سرخ کن خوب آبکش کنید، پخت دوم: درست قبل از سرو، چیپس را در روغن گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد فرو کنید و اجازه دهید تا قهوه ای شوند، سپس باید چیپس خانگی را کاملا ترد داشته باشید.

 

چیپس خانگی ترد

فصول تابستان برای تفریح و مسافرت بوده و در مسیر چیپس خانگی ترد واقعا لذت بخش است تا یک سفر بسیار زیبا در کنار موادهای غذایی سالم و با کیفیت داشته باشیم.

هر محصولی را شما بیش از اندازه مصرف نمایید موجب ایجاد بیماری و از کار افتادگی بخشی از اعضای بدن می گردد، به عنوان مثال افرادی که دارای بیماریهای خاص هستند خوراکیهای ترانس دار اصلا توصیه نشده و برای این دسته افراد ممکن به افزایش ضربان قلب، نارسایی کلیه و سکته را افزایش داده و گاها برخی از افراد موجب مرگ می گردد.

6d5b5533-f8c8-4296-b2b6-8a140caa3e1d

شما عزیزان با میل نمودن هر روز چیپس باعث شده موادهای مضر به بدن وارد گردد و با جذب معده و ناتوانی در هضم آن موجب انباشته شدن نمک ید دار و روغنهای ترانس دار در شکم شده و به مرور زمان منجر به بیماری سرطان نیز می گردد، سعی نمایید اگر علاقه مند شدید به چیپس هستید مطالب بالا را مطالعه نموده و خود در خانه شروع به پخت نمایید که هم به صرفه بوده و هم سلامت بدنی شما به خطر نمی افتد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied