شمانیوز
شما نیوز

با محوریت نجات مصدومین و تخلیه اضطراری

اولین جلسه هماهنگی برگزاری مانور مشترک نشت‌ گاز کلر در پتروشیمی اروند و پتروشیمی های همجوار

اولین جلسه هماهنگی مانور سراسری نشت‌ گاز کلر با محوریت نجات مصدومین و تخلیه اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی برگزاری مانور مشترک نشت‌ گاز کلر در پتروشیمی اروند و پتروشیمی های همجوار

این نشست که نخستین جلسه مشترک سراسری نشت‌گاز کلر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محسوب می‌شود، روز دوشنبه و با حضور واحد‌های HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی، پتروشیمی راه‌آوران، پتروشیمی غدیر، درمانگاه منطقه ویژه اقتصادی، پتروشیمی رجال، پتروشیمی فن‌آوران و پتروشیمی کارون به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد‌.

هدف از برگزاری این مانور مشترک؛ بررسی چالش‌ها و بیان دیدگاه‌ها در خصوص PIP مقابله‌ای، عملکرد تیم‌های پاسخ، نحوه‌ی اطلاع‌رسانی به شرکت‌های همجوار در منطقه و سازمان منطقه ویژه، آمادگی شرکت‌های همجوار جهت مقابله، آمادگی تیم‌های اورژانس به جهت کمک رسانی به مصدومین، آمادگی تیم‌های آتش‌نشانی جهت رقیق‌سازی، آمادگی حراست جهت ایزولاسیون مسیرها و آمادگی جهت تخلیه اضطراری در صورت نیاز بود .

شرکت‌ پتروشیمی اروند یکی از بزرگترین زنجیره‌های کلر خاورمیانه و به عنوان «مادر پتروشیمی» که خوراک چندین پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی را تامین می‌کند، از جمله شرکت‌‌های پیشرو در پیشگیری و مقابله با چالش‌های حوزه HSE به حساب می‌آید.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied