شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد کیش/

برگزاری مرحله دوم میز خدمت جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در کیش

مرحله دوم میز خدمت در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، چهارشنبه های هر هفته تشکیل می شود.

برگزاری مرحله دوم میز خدمت جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در کیش

ابراهیم فرجادی با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردمی و تشکیل میز خدمت در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان، گفت: با هدف افزایش میزان رضایتمندی کیشوندان، سرعت بخشیدن در پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسیدگی به مشکلات ساکنان این منطقه، مرحله دوم میز خدمت چهارشنبه های هر هفته بر اساس برنامه زمان بندی تشکیل می شود.

رئیس اداره ارتباطات مردمی و امور ایثارگران سازمان، اظهار داشت: طبق جدول زمان بندی، نخستین میز خدمت، چهارشنبه 27 مهر از ساعت 10 تا 12 در معاونت  گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.

وی، گفت: آبان ماه امسال در حوزه معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش "شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، شرکت عمران، آب و خدمات، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیریت حقوقی، امور قراردادها و املاک " میز خدمت به ترتیب چهارشنبه های هر هفته "چهارم، یازدهم، هجدهم و بیست و پنجم" از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

فرجادی خاطر نشان کرد: میز خدمت در آذرماه امسال در "معاونت توسعه مدیریت، معاونت فرهنگی اجتماعی، معاونت عمرانی و زیر بنایی، مدیریت کار و خدمات اشتغال و مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات" چهارشنبه های هر هفته "دوم، نهم، شانزدهم، بیست و سوم و سی ام" از ساعت 10 تا 12 جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسیدگی به مشکلات کیشوندان تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است: سازمان منطقه آزاد کیش با تشکیل میز خدمت در چهارشنبه های هر هفته بیشتر در جریان مشکلات و دغدغه های عموم مردم جزیره در سطوح مختلف قرار می گیرد و با استفاده از فرصت مغتنمی که فراهم شده رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied