شمانیوز
شما نیوز

در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شمانیوز مطرح شد

گام‌های متمایز بیمه تجارت‌نو با اجرای روش‌های جدید فناورمحورانه

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو در حاشیه برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲، از تدوین طرح‌و برنامه‌های خلاق و مبتنی بر فناوری روزانه به عنوان چشم‌انداز ۵ ساله این شرکت یاد کرد که براساس استراتژی تحول دیجیتال این شرکت قرار است متمایز از شرکت‌های بیمه‌ای گام بردارد.

گام‌های متمایز بیمه تجارت‌نو با اجرای روش‌های جدید فناورمحورانه

به گزارش شمانیوز، نیما نوراللهی در یک گفت‌وگوی اختصاصی در پاسخ به سوال خبرنگار شمانیوز مبنی بر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه تجارت‌نو، گفت: تدوین طرح بیمه‌ای مربوط به عمر و سرمایه‌گذاری از دو سال قبل آغاز شد و اکنون به جرات می‌توان گفت که محصولی متمایز در فروش این گونه بیمه‌ها می‌باشد. چرا که مباحث مربوط به چک‌آپ و احراز هویت آن آنلاین است و روش‌های جدید مبتنی بر عصر فناوری باتوجه به سیاستگذاری بیمه تجارت‌نو سعی شده در آن پایه‌گذاری شود.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو درباره طرح‌های جدید در دستور کار این شرکت بیمه ای برای سال جاری، اظهار داشت: با توجه به ریسک صندوق‌های امانات بانکی، طرح ویژه‌ای با همکاری بانک‌های کشور در دست اجراست. طبق تفاهم‌نامه ای که با بانک شهر به امضا طرفین رسید، کلیه صندوق‌های امانات این بانک تحت پوشش ریسک‌های خطرپذیری بیمه تجارت نو قرار گرفت. این موضوع در قالب چند طرح پوششی و به میزان سرمایه که افراد اعلام می‌کنند، این صندوق‌ها تحت پوشش طرح بیمه تجارت‌نو قرار می‌گیرد که حداکثر سرمایه درنظر گرفته شده برای این طرح ۵ میلیارد تومان می باشد.

نوراللهی افزود: به صورت انفرادی بانک رفاه در حال انجام این طرح است و برای بانک تجارت هم این موضوع در دستور کار قرار گرفته شده است. در حوزه خودرو هم با خودروسازان کشور همچون ایران خودرو و سایپا تفاهم‌نامه‌هایی امضاء شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه تجارت‌نو امسال را باقدرت شروع کرد، بیان داشت: براین اساس ۶۰ درصد افزایش پرتفوی و تولید حق بیمه برای سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته‌ایم که توجه ویژه به خرده‌فروشی و ایجاد بسترهای مناسب برای این موضوع سبب شده تا به این رشد برسیم. اپلیکیشن «بنو» با سرویس‌ها و خدمات جدید خود از جمله اسنپ دکتر، امدادخودرو و حضور در سر صحنه حادثه و برنامه کاربردی «بنوشاپ» در زمینه فروشگاهی و خرده‌فروشی از طرف شرکت بیمه تجارت‌نو یک اقدام و طرحی جدید در سرعت و ابتکار بیمه‌ای است.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو درخصوص میزان خسارت و درآمد ناشی از حق بیمه پرداختی در نیمه نخست سال جاری، اضافه کرد: نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد ناشی از فروش بیمه در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ داشته‌ایم که امیدواریم این مبلغ تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تعیین شده در برنامه محقق بشود. نسبت خسارت به پرداخت اکنون ۵۴ درصد است.

نوراللهی در پایان پرداخت وام ۵ میلیونی به زائران اربعین، موکب بیمه تجارت نو و ساخت یک مدرسه در سیستان و بلوچستان را از فعالیت‌های انجام شده در قالب مسئولیت‌های اجتماعی طی سال جاری توسط این شرکت بیمه ای عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied