شمانیوز
شما نیوز

فراطرح فولاد/

حضور گروه فراطرح در نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد کیش

گروه فراطرح با هدف مشارکت فعال، برقراری ارتباط مستقیم با دست اندرکاران صنعت فولاد کشور و معادن وابسته، ارائه خدمات و محصولات مختلف از معدن تا محصول نهایی و معرفی آخرین دستاوردها و تجهیزات گروه در بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۱ شرکت می کند.

حضور گروه فراطرح در نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد کیش

این گروه به عنوان یکی از حامیان اصلی سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۱ کیش، با سه شرکت تابعه خود یعنی شرکتهای فراطرح فولاد، فراطرح معدن و فراطرح نورد در محیطی تخصصی و تجاری فرصت ارزشمندی را فرآهم آورده تا محصولات و توانمندی های خود را به صورت گسترده به صاحب نظران صنعت ارائه نماید.

 سمپوزیوم فولاد همزمان با نمایشگاه بین المللی فولاد از۱۰ تا ۱۲ آبان ماه سال ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز توسط انجمن آهن و فولاد ایران در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این رویداد همه ساله فعالان عرصه فولاد از بالاترین مقام اجرائی دولتی گرفته تا بزرگترین واحدهای تولید کننده فولاد دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی، شرکت های مرتبط با این صنعت، صنایع بالادستی و پایین دستی، متخصصین و ... را گردهم می آورد تا در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف به بحث بنشینند.

نمایشگاه دوره قبل با حضور بیش از ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی، از کشورهای آلمان و ایتالیا، فرانسه، هند، ترکیه، چین، انگلستان، هلند، سوئد و اسپانیا در سطح بین المللی و با شکوهی خیره کننده در آذر سال ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied