شمانیوز
شما نیوز

نماینده مجلس :

"فاطمی امین " چالش های وزارت صمت را به درستی مدیریت می کند

غلامرضا شریعتی روز سه شنبه افزود : فاطمی امین زمانی که این وزارتخانه را تحویل گرفت که با مشکلات و چالش های متعددی مواجه بود ،اما وی توانست به خوبی و درستی این وزارتخانه را ساماندهی کند .

"فاطمی امین " چالش های وزارت صمت را به درستی مدیریت می کند

وی ادامه داد : وزیر صمت دولت سیزدهم همچنین در انتخاب معاونان خود نیز دقت لازم را بکار برد و افراد باتجربه را در حوزه های کاری این وزارتخانه برگزید که این خود از نکات قوت وامتیاز وی در کار و فعالیت محسوب می شود .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : تا بدین اندازه دقت در انتخاب مدیران و معاونان نشان می دهد که فاطمی امین فردی با برنامه و دقیق در انجام کارها است که به خوبی در فعالیت های وی مشاهده می شود.

وی به فعالیت شبانه روزی فاطمی امین برای پیگیری امور به عنوان ویژگی مدیران انقلابی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نمی توان عملکرد و فعالیت وزیر صمت را تنها به یکسال محدود کرد ،چراکه وزارتخانه ای با این حجم از کار و به ثمر رسیدن به برنامه های هدفگذاری شده ،مطمنا به زمان بیشتری نیاز دارد .

شریعتی موثرترین اقدامات وزیر صمت را در حوزه بازرگانی داخلی عنوان و تصریح کرد: با توجه به تحول اقتصادی که دولت سیزدهم اجرا کرد ،بازار به خوبی مدیریت شد و کالاها به اندازه مورد نیاز در بازار وجود دارد .

به گفته نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی ساماندهی بازار و مدیریت تولید آهن و سیمان منجر به آرامش خوب در بازار این محصولات شده است.

تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز چهارشنبه -27 مهر- از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و با اعلام سخنگوی هیأت رییسه ، جلسه استیضاح قرار است روز یکشنبه هشتم آبان برگزار شود.

 

ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied