شمانیوز
شما نیوز

محمد حسن آصفری:

طرح مداوم موضوع استیضاح موجب از دست رفتن فرصت ها در وزارت صمت می شود

محمد حسن آصفری درباره موضوع استیضاح وزیر صمت و ارزیابی عملکرد وی اظهار داشت: معتقدم فاطمی امین یکی از وزرای توانمند و کارآمد دولت است و وعده ها، کارها و برنامه هایی که مطرح کرده را انجام داده است.

طرح مداوم موضوع استیضاح موجب از دست رفتن فرصت ها در وزارت صمت می شود

وی با تأکید بر اینکه در برخی کمبودهای وزارت صمت فاطمی امین مقصر نیست که بخواهد تاوان استیضاح را بدهد ، افزود: زمانی که فاطمی امین مدیریت وزارت صمت را برعهده گرفت شرایط خاصی در کشور حاکم بود، باید اجازه دهیم تا برای اجرای امور فرصت داشته باشد، البته وی خوشبختانه اصلاحاتی را نیز در این باره انجام داده است.

آصفری با اشاره به پیامدهای منفی استیضاح و برکناری فاطمی امین برای وزارت صمت بیان داشت: به نظر من با استیضاح کردن وزیر صمت کاری حل نخواهد شد و اتفاقی شکل نخواهد گرفت و هر کسی بخواهد در جایگاه وزیر صمت بنشیند عملکرد بهتر از وی را نخواهد داشت.

* هیئت وزیران مصوبات در حوزه صنعت، معدن و تجارت را اصلاح کند

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای لازم در حوزه صنعت، معدن و تجارت، گفت: باید قوانین این حوزه اصلاح شود و هیئت وزیران مصوباتی که در حوزه های مختلف وجود دارد مورد اصلاح و بررسی قرار دهد تا بتوان در حوزه هایی که مربوط به وزارت صمت است شاهد اتفاقاتی باشیم که سطح رضایتمندی مردم را بالا ببرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استیضاح فاطمی امین در این موقعیت به صلاح نیست و اگر قرار بر استیضاح باشد فرد دیگری باید چوب این استیضاح را بخورد زیرا اوضاع بازار و مواردی از این دست، همه اش فقط مربوط به وزیر صمت نیست.

* از دست رفتن فرصت ها در وزارت صمت با طرح مداوم موضوع استیضاح وزیر

آصفری اظهار داشت: به نظر من باید به وزیر صمت فرصت داده شود تا همین نواقصی که هست رفع شود زیرا با طرح مداوم استیضاح و رفتن فاطمی امین و آمدن فرد دیگر، اصلاحی در امور صورت نمی گیرد، بلکه شرایط بدتر خواهد شد چرا که تا فرد دیگری بیاید و به اوضاع آشنا شود و بخواهد شرایط بازار و تولید را ببیند، یک سال زمان می برد و عمر دولت تمام می شود و اتفاق خاصی هم نمی افتد.

 

فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied