شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

استیضاح وزیر صمت منطقی نیست

روح الله ایزدخواه،با تاکید بر اینکه سؤال استیضاح کنندگان از وزیر صمت کارشناسی شده نیست، گفت: استیضاح وزیر صمت با این استدلال که خودروهای تولید داخل کیفیت ندارد، منطقی نیست؛ چراکه خودرو محصول 50 سال مدیریت در این کشور است و نمی توان توقع حل یک شبه مسائل انباشته شده را داشت.

استیضاح وزیر صمت منطقی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقاداتی که از عملکرد وزیر صمت وجود دارد با گفت وگو و برنامه ریزی مشترک بین مجلس و دولت قابل حل است، تصریح کرد: این استیضاح می تواند چرخ دولت سیزدهم را پنچر کند.

فاطمی امین پرکارترین وزیر دولت سیزدهم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طی یک سال گذشته عملکرد برخی وزرا متوسط و ضعیف بوده اما باید گفت فاطمی امین در این دولت جزء پرکارتر وزرا بوده است هرچند ما هم به برخی تصمیم گیری های ایشان انتقاد داریم اما ایرادات با گفتگو و اعمال قانون قابل حل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این استیضاح اگر جنبه های سیاسی نداشته باشد، محتوای چندانی ندارد و سؤال موجهی طرح نشده است، اظهار داشت: انجام این استیضاح به ضرر دولت و کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت صمت پیشانی حرکت و پیشرفت کشور در مقابل تحریم هاست، اظهار داشت: استیضاح وزیر صمت در مقابل تحریم ها دست دولت را می بندد و آسیب جدی به اقتصاد کشور در فضای بین المللی وارد می کند.

وزارت صمت که پیشران و موتور محرکه اقتصاد کشور است/تقابل با دولت آیت الله رئیسی در عرصه اجرای کشور مصلحت نیست

ایزدخواه با بیان اینکه عمر این دولت یکساله است و در حال رفع کج کاری ها و ترک فعل های دولت گذشته است،گفت: باید به وزارت صمت که پیشران و موتور محرکه اقتصاد کشور است و دست دولت را در مقابل تحریم ها پر می کند، زمان داد، در غیر این صورت تقابل با دولت آیت الله رئیسی در عرصه اجرای کشور مصلحت نیست.

وی با اعلام این موضوع که با استیضاح وزیر صمت در شرایط حساس کنونی کشور مخالفم، اظهار داشت: با استیضاح وزیر صمت کشور دچار چالش اساسی خواهد شد، زیرا این استیضاح فقط آسیب به یک وزارتخانه نیست بلکه آسیب جدی به بدنه دولت است.

 

ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied